- Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku z udokumentowanymi sukcesami w dziedzinie SEM; Meta;
- Doskonała znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics 4, Campaign Manager) oraz platform reklamowych (Google Ads, Search Ads 360, Microsoft Ads, Meta Ads), mile widziane doświadczenie w zakresie DV 360;
- Praktyczna znajomość kanałów social media: FB, Instagram, Pinterest, Youtube, LinkedIn;
- Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielności w działaniu;
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów w szybko zmieniającym się otoczeniu rynkowym;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Certyfikacja Google Ads, FB Ads, DV 360;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, prezentacyjne i analityczne.
- Prowadzenie, optymalizacja i bieżąca analiza kampanii performance nastawionych na pozyskanie nowych klientów w Meta, Tik Tok, Google Ads dla wszystkich usług Orange Polska, w tym rynku b2c i b2b;
- Tworzenie media planów i przygotowywanie estymacji;
- Analiza konkurencji, słów kluczowych, dostosowywanie strategii do rynkowych trendów i wymagań, zarządzanie budżetem prowadzonych kampanii;
- Fokus na sprzedaż i pozyskanie nowych klientów z działań SEM i Meta (prowadzenie kampanii akwizycyjnych);
- Monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii SEM i Meta, analiza danych i rekomendacja nowych działań;
- Wdrażanie nowych rozwiązań, poszukiwanie niestandardowych form kampanii oraz źródeł pozyskiwania ruchu, testowanie nowych kampanii w Meta i SEM;
- Przygotowywanie podsumowań, tworzenie prezentacji do raportów;
- Współpraca z innymi działami (grafików, deweloperów, project managerów, ekspertów ds. e-commerce).
- rzetelne i stabilne partnerstwo,
- siła marki,
- stałe wsparcie dedykowanego menedżera,
- program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
- umowa B2B,
- własna działalność gospodarcza,
- elastyczne godziny pracy.
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne uzależnione od realizacji celów,
- bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity,
- feedback.
- zadaniowy styl pracy.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.