Getin Noble Bank jest drugim największym bankiem z większościowym polskim kapitałem. Nasza oferta skierowana jest do Klientów indywidualnych, małych i średnich firm, samorządów oraz dużych korporacji. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, której Klientami są osoby oczekujące sprawdzonych produktów finansowych oraz uproszczonych procedur. W ramach marki Noble Bank świadczone są usługi w zakresie Private Bankingu - poza dedykowanymi produktami finansowymi Noble Bank oferuje także doradztwo w zakresie nieruchomości, inwestycji, wsparcia prawno-podatkowego oraz art bankingu.
Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a nasze produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników.
- Monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP w jednostkach organizacyjnych na terenie całego kraju,
- Prowadzenie audytów wewnętrznych w zakresie BHP,
- Organizacja szkoleń dla pracowników z dziedziny BHP,
- Tworzenie standardów BHP, udział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych instrukcji i procedur zgodnych z wymogami prawnymi oraz polityką Spółki,
- Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z BHP zgodnie z regulacjami prawnymi,
- Inicjowanie projektów i nowych rozwiązań mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy,
- Opracowanie i aktualizację oceny ryzyka zawodowego,
- Prowadzenie postępowań powypadkowych,
- Współpracę z jednostkami zewnętrznymi i instytucjami administracji państwowej w obszarze BHP,
- Wsparcie merytoryczne kadry zarządzającej w zakresie BHP,
- Inne obowiązki wynikające z Rozporządzenia w sprawie Służby BHP.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z BHP,
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe z zakresu BHP,
- Ugruntowana, praktyczna wiedza w zakresie obowiązujących przepisów i norm bezpieczeństwa, ochrony pracy,
- Chęć do rozwijania umiejętności,
- Czynne prawo jazdy Kat. B,
- Komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excell, Power Point, Outlook),
- Innowacyjność w promowaniu kultury bezpieczeństwa pracy,
- Dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa w działaniu,
- Skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji,
- Umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Benefity w postaci dofinansowania do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- Samodzielne stanowisko,
- Pracę w energicznym i ambitnym zespole
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!