Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
· nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
· zagrożenie naciskami grup przestępczych
· zagrożenie korupcją
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy
Zakres zadań
- Zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych przetwarzanych w systemach teleinformatycznych m.in. poprzez stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, udostępnianie dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulami tajności użytkownikom systemów, udziela wsparcia użytkownikom systemów w zakresie prawidłowego oznaczania dokumentów niejawnych wytwarzanych w niejawnych systemach teleinformatycznych;
- Prowadzi obsługę procesu legislacyjnego dotyczącego ochrony informacji niejawnych, w tym m.in.: opracowuje projekty wyznaczeń oraz upoważnień, projekty decyzji Ministra, projekty dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych, dokumentacji określającej poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych;
- Opracowuje plan ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej;
- Prowadzi postępowania wyjaśniające okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;
- Archiwizuje dokumentację dotyczącą ochrony informacji niejawnych.
- Prowadzi szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, w tym na bieżąco kontroluje aktualność szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych przez pracowników Ministerstwa, organizuje szkolenia, przygotowuje prezentacje oraz konspekty.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelarii tajnej/kancelarii jawnej/sekretarskiej
- szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum „poufne” oraz zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne", „SECRET UE/EU SECRET” oraz „NATO SECRET”
- Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych
- Wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz archiwizacji dokumentów niejawnych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
- myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych
- Kopię poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum „poufne” oraz zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne", „SECRET UE/EU SECRET” oraz „NATO SECRET”
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-13 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru BB-172
Decyduje data: wpływu do urzędu
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rozwoju i Technologii. Adres siedziby: Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5, mail: kancelaria@mrit.gov.pl, tel. +48 222 500 123, adres skrytki na ePUAP: /MRPIT/SkrytkaESP. Wykonującym obowiązki Administratora jest Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu praw, może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając informację na skrzynkę: iod@mrit.gov.pl.
Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe