Specjalista

Główny Urząd Miar w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
4 godz. temu
Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145108

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.


W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • wystawia faktury VAT, noty księgowe obciążeniowe, w tym za czynności wykonywane w Urzędzie na podstawie umów cywilnoprawnych
  • kontroluje pod względem formalno-rachunkowym dokumenty związane z pozyskiwaniem dochodów wraz z dekretowaniem dowodów księgowych z uwzględnieniem wszystkich przekrojów ewidencji księgowej, w tym na właściwe rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej
  • prowadzi korespondencję z kontrahentami związaną z wystawionymi fakturami VAT i notami księgowymi
  • księguje dowody księgowe dotyczące dochodów budżetowych, w tym faktury VAT, noty księgowe oraz decyzje administracyjne, wyciągi bankowe na konta syntetyczne i analityczne
  • uzgadnia zapisy i stany na kontach syntetycznych i analitycznych
  • rozlicza rozrachunki i wpłaty z tyt. dochodów budżetowych dokonanych przez kontrahentów Urzędu i kontaktuje się z nimi
  • kontroluje wyciągi bankowe dotyczące wpływów z tytułu dochodów budżetowych
  • obsługuje Zintegrowany System Informatyczny - QUORUM, współpracuje z instytucjami zewnętrznymi, w tym kontroli, sporządza raporty i informacje, archiwizuje dokumenty, aktualizuje wewnętrzne procedury, uczestniczy w doskonaleniu procedur oraz inicjuje propozycje modyfikacji już istniejących, opiniuje projekty aktów prawnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w księgowości
  • Znajomość zasad księgowości budżetowej
  • Znajomość przepisów o VAT
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ordynacji podatkowej
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office, w szczególności MS Excel
  • Umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego
  • Umiejętność: komunikacji, współpracy, organizacji pracy, orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu księgowości budżetowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi programu systemu QUORUM F-K
  • Znajomość ustawy prawo o miarach

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu księgowości budżetowej

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

1. Administrator danych


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Urząd Miar reprezentowany przez Dyrektora Generalnego GUM.


2. Kontakt z Administratorem danych


Z administratorem danych może Pani/Pan skontaktować się telefonicznie pod numerem: (22) 581 93 99, osobiście lub korespondencyjnie pod adresem: Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: gum@gum.gov.pl


3. Inspektor ochrony danych


Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się korespondencyjnie pod adresem: Inspektor Ochrony Danych, Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@gum.gov.pl


4. Cel przetwarzania danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celu:


- przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej,


- realizacji obowiązków prawnych, w tym realizacji prawa do informacji publicznej,


- archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


5. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych


Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z 21.11.2008 r. o służbie cywilnej oraz przepisami ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, a także przepisami ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W zakresie danych, które wskazane zostaną przez Państwa w przesłanych dokumentach, a których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


6. Okres przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora przez czas określony w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.


7. Odbiorcy danych


Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska stanowić będą informację publiczną (art. 29 ustawy o służbie cywilnej), a jeżeli zostanie Pani/Pan wybrany w naborze, to dane te wraz z miejscem zamieszkania opublikowane zostaną w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu oraz Biuletynie Informacji Publicznej (art. 31 ustawy o służbie cywilnej).


8. Uprawnienia


Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto w zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na przetwarzanie danych dokonane przed takim wycofaniem.


9. Prawo do skargi do organu nadzorczego


Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że niezgodnie z prawem przetwarzamy dane osobowe.


10. Obowiązek podania danych


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy lub przepisów ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko w służbie cywilnej. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...
  • Specjalista / Starszy Specjalista ds. realizacji projektów międzynarodowych w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą, organizacja stoisk na zagranicznych imprezach...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Koordynator informatyk

    Instytut Hematologii i Transfuzjologii   Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Stanowisko wymagające wiedzy i umiejętności w zakresie informatyki, w tym szczególnie z zakresu administracji sieciami LAN/WAN/WLAN, infrastrukturą serwerową oraz zagadnieniami cyber bezpieczeństwa. Zakres zadań obejmuje m.in.: Administrację siecią LAN/WAN/WLAN na urządzeniach HPE,...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista /pion eksploatacji/ w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU prowadzenie ewidencji nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, współpraca z pełnomocnikami w zakresie spraw wynikających ze współwłasności nieruchomości, sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad udziałami Miasta Stołecznego Warszawy, analizowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Specjalista ds. Przetargów Publicznych

    Partner Sp. z o.o. Sp. K   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Wyszukiwanie informacji o przetargach oraz składanie ofert. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z zapytaniem ofertowym i dokumentacją. Przygotowywanie ofert przetargowych pod względem formalno- prawnym. Terminowa realizacja zadań związanych z...
  • Specjalista ds. wydarzeń około programowych i wycieczek szkolnych

    International Trilingual School of Warsaw   Warszawa, centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Niepubliczna Szkoła Podstawowa w centrum Warszawy poszukuje pracownika administracji - specjalisty ds. wydarzeń około programowych i wycieczek który z pasją poprowadzi organizację wydarzeń około programowych: warsztatów i wyjazdów oraz dokumentację związaną z funduszami krajowymi i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...