Specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
9 godz. temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144610

Warunki pracy

Budynek przy al. Jana Chrystiana Szucha 2/4:


Do budynku przy al. Szucha 2/4 w Warszawie można dostać się drzwiami z poziomu chodnika, które znajdują się po prawej stronie przejazdu bramowego prowadzącego na dziedziniec wewnętrzny. Możliwy jest przejazd osoby na wózku inwalidzkim. W hallu głównym znajdują się schody wewnętrzne, lecz zainstalowano podnośniki umożliwiające pokonanie tej bariery architektonicznej osobom z niepełnosprawnością lub z potrzebą skorzystania z tego usprawnienia. Na parterze budynku, w pobliżu wejścia, znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy, w których zainstalowano przyciski z alfabetem Braille'a oraz kontrastowe wyświetlacze z numerami pięter, a także komunikaty głosowe. W budynku zastosowano kontrastowy system oznakowania drzwi i narożników, a wszystkie drzwi posiadają napisy w alfabecie Braille'a.


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • wystąpienia publiczne,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Zakres zadań

  • Realizuje działania związane z wykonywaniem przez Ministra SWiA nadzoru nad Centrum Obsługi Projektów Europejskich MSWiA (dalej: COPE MSWiA), w szczególności bierze udział w sprawowaniu nadzoru w odniesieniu do Programu "Sprawy wewnętrzne" Funduszy Norweskich, a także Funduszy Europejskich na Migrację, Granicę i Bezpieczeństwo (dalej: FEMGiB). Uczestniczy w weryfikowaniu przedkładanych przez COPE MSWiA dokumentów sprawozdawczych, przygotowuje cykliczne analizy na temat działalności COPE MSWiA. Analizuje przesłane przez COPE MSWiA dokumenty związane z kontrolą zarządczą i koordynuje ich dalszy przepływ.
  • Uczestniczy w opracowaniu i aktualizacji dokumentów systemowych - procedur - związanych z zapewnieniem właściwej kontroli wykonania, czyli weryfikacji stopnia osiągania wskaźników przez ostatecznych odbiorców wsparcia (dalej: oow, czyli Państwowa Straż Pożarna, , Policja, Straż Graniczna, Służba Ochrony Państwa) w ramach Programu MSWiA z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (dalej: KPO).
  • Uczestniczy w opracowaniu harmonogramu kontroli projektów realizowanych przez oow i kwartalnych raportów o nieprawidłowościach do Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej - według ustalonych procedur i przy wykorzystaniu dostępnych systemów teleinformatycznych, w tym Centralnego Systemu Teleinformatycznego CST 2021 i systemu Arachne.
  • Wykonuje bieżące zadania związane z monitoringiem w oow lub COPE MSWiA, w tym uczestniczy w pracach zespołów monitorujących/kontrolujących.
  • Monitoruje sposób wdrożenia zaleceń pokontrolnych, wydanych w celu wyeliminowania stwierdzonych podczas kontroli nieprawidłowości oraz wprowadza do systemu teleinformatycznego CST 2021 niezbędne informacje związane z wykonywanymi zadaniami.
  • Realizuje w zakresie właściwości Ministra zadania dotyczące udziału w pracach Komitetu Monitorującego do spraw planu rozwojowego (Komitet Monitorujący KPO) i Międzyresortowego Zespołu ds. Funduszy Unii Europejskiej, w szczególności przygotowuje stosowne materiały lub uczestniczy w spotkaniach na zewnątrz.
  • Wykonuje bieżące zadania mające na celu zapewnienie współpracy w zakresie audytów i kontroli w ramach FEMGiB.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze projektów europejskich lub w obszarze kontroli i nadzoru
  • Wiedza w obszarze: Funkcjonowanie administracji publicznej; Kontrola i audyt; Kontrola zarządcza; Fundusze europejskie; Zarządzanie procesowe;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego oraz umiejętność wystąpień publicznych
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze projektów europejskich lub w obszarze kontroli i nadzoru), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w obszarze w administracji publicznej), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DFE-WNiKW – specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie opłat za usługi wodne, udział przy opracowywaniu wytycznych, instrukcji, wzorów dokumentów służących...
  • Specjalista / Starszy Specjalista ds. realizacji projektów międzynarodowych w Departamencie Wsparcia Przedsiębiorczości

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Główne obowiązki: organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą, organizacja stoisk na zagranicznych imprezach...
  • Specjalista ds. Administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki: Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dotyczącej OmniOffice i pracowników; Organizacja transportu i nadzór nad stanem magazynu; Kontrola nad dokumentami kadrowymi i księgowymi; Organizacja obiegu dokumentacji...
  • Pracownik ds. świadczeń pracowniczych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z realizacją uprawnień pracowników Spółki oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów w zakresie ulgowych przejazdów kolejowych (krajowych i międzynarodowych), prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną...
  • Administrator Nieruchomości

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa, ul. Langego 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.: odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia, nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placu zabaw, nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Finansowo-Budżetowym

    Naczelny Sąd Administracyjny   Warszawa, ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
  • Students Mobility Coordinator / Koordynator / Koordynatorka mobilności studentów

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Biuro Współpracy z Zagranicą Główne obowiązki: kompleksowe opracowywanie procesu wymiany studentów (Before Mobility), koordynowanie realizacji planu promocyjnego – kampanii BWZ na dany rok akademicki, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do realizacji mobilności studentów, działania...
  • Specjalista w Wydziale Śródlądowych Dróg Wodnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w sporządzaniu programów realizacji zadań związanych z utrzymaniem wód oraz pozostałego mienia Skarbu Państwa związanego z gospodarką wodną w zakresie utrzymania śródlądowych dróg wodnych, udział w sporządzaniu programu...
  • Specjalista ds. Wsparcia Administracji Kontraktami

    Medicover Sport   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Administracji Kontraktami. Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu firmy. Weryfikacja poprawności dokumentów przekazanych do Działu. Obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o warunkach...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...