Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów.Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związanym głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Wydziału Kadr KWP w Krakowie, mieszczące się na II piętrze w budynku A, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach
komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, faks, skaner.
Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru.
Zakres zadań
- prowadzi ewidencję czasu służby i pracy, w tym ewidencję urlopów funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, komendantów powiatowych/miejskich Policji i ich zastępców, kierowników komórek organizacyjnych Komendy i ich zastępców, wyznaczonych funkcjonariuszy i pracowników zespołów Komendy (posiadających w swoim zakresie czynności nadzór nad działalnością tych zespołów) oraz policjantów i pracowników Policji podlegających bezpośrednio Komendantowi,
- sporządza wykaz dot. ustalania prawa do kosztów dojazdów do miejsca pełnienia służby oraz wykazów zwolnień lekarskich funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, komendantów powiatowych/miejskich Policji i ich zastępców, kierowników komórek organizacyjnych Komendy i ich zastępców, wyznaczonych funkcjonariuszy i pracowników zespołów Komendy (posiadających w swoim zakresie czynności nadzór nad działalnością tych zespołów) oraz policjantów i pracowników Policji podległych bezpośrednio Komendantowi,
- prowadzi ewidencję wyjść w sprawach prywatnych oraz ewidencję przedłużonego czasu pracy/służby pracowników i funkcjonariuszy Wydziału,
- realizuje czynności związane z obsługą administracyjno-biurową komisji do oceny warunków pracy, szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia, uprawniających do uzyskania urlopu dodatkowego,
- opracowuje korespondencję z instytucjami zewnętrznymi, jednostkami wymiaru sprawiedliwości (sądy, prokuratura) oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi Policji, w zakresie informacji dotyczących funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- realizuje czynności związane z przygotowaniem uroczystości, w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji okolicznościowej i kadrowej,
- sporządza informację zbiorczą, analizy oraz dokumentację sprawozdawczą dotyczącą stanów etatowych i osobowych Policji garnizonu małopolskiego, a także obejmujący zakres realizowanych czynności,
- archiwizuje zgromadzone materiały zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność obsługi komputera, szybkiego działania, współpracy, analizy i syntezy,
- dokładność i staranność,
- dobra organizacja pracy
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze systemu informacyjnego SWOP lub doświadczenie w obszarze prowadzenia statystyk i analiz
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obsłudze systemu informacyjnego SWOP lub doświadczenie w obszarze prowadzenia statystyk i analiz
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne: powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (rodzaj i długość
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze systemu informatycznego SWOP lub doświadczenie w obszarze prowadzenia statystyk i analizTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-13 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków- Wydział i Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane