Specjalista

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
7 godz. temu
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 144517

Warunki pracy


  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
  • Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
  • Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
  • Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne

Zakres zadań

  • Realizuje ustawowe zadania Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, w tym przeprowadza postępowania sprawdzające wobec pracowników, wyznaczonych na stanowiska lub otrzymujących prace zlecone, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych, w celu spełnienia ustawowych wymagań dopuszczenia pracowników do pracy na tych stanowiskach
  • Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania z zakresu zarządzania kryzysowego w celu monitorowania zagrożeń i przeciwdziałania wszelkiego rodzaju zjawiskom kryzysowym
  • Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania z zakresu obronności w celu przygotowania izby i podległych urzędów do działalności podczas osiągania wyższych stanów gotowości obronnej
  • Planuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania w obszarze ochrony fizycznej osób i mienia w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej, zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez zastosowanie środków technicznych i bezpośredniej ochrony fizycznej
  • Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu określenia zasad oraz metod ochrony informacji prawnie chronionych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 3 lat w obszarze stosowania przepisów dot. informacji prawnie chronionych)
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Bardzo dobra znajomość problematyki obronnej i zarządzania kryzysowego,
  • Umiejętność przewidywania zagrożeń,
  • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
  • Bardzo dobra znajomość przepisów dot. informacji prawnie chronionych
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • Wiedza z zakresu ochrony osób i mienia
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli poufne
  • Odbycie szkolenia w zakresie obsługi systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów kontroli dostępu i systemów telewizji dozorowej.
  • Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU DLA KANDYDATÓW DO SŁUŻBY CYWILNEJ


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1. Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu z siedzibą ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław.


2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.wroclaw@mf.gov.pl.


3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


4. Podstawa prawna przetwarzania danych:


Podstawą przetwarzania wymaganych danych są przepisy prawa takie jak: Kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej oraz ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 10 RODO), natomiast inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 


5. Informacja o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


6. Informacje o odbiorcach danych:


Dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym tj. dostawcom usług i rozwiązań technicznych/organizacyjnych, dostawcom usług IT w zakresie procesu rekrutacji.


Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.


7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor izby ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


8. Prawa osób, których dane dotyczą:


Mają Państwo prawo do:


a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,


b) sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,


c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,


d) usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji,


e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor ochrony danych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zadania: wykonywanie obowiązków inspektora ochrony danych określonych w powszechnie obowiązujących przepisach, a w szczególności: informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy...
  • Starszy Referent w Sekretariacie Instytutu Fizyki Teoretycznej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Instytutu Fizyki Teoretycznej. Obsługa poczty tradycyjnej/e-mail oraz dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną. Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. administracji i marketingu

    Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    ZADANIA: rejestrowanie zapytań ofertowych; przygotowywanie zestawień i raportów w zakresie analiz rynkowych oraz sprzedaży; obsługa portali i platform ofertowych; współtworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych; kreowanie wizerunku firmy w Social Media i portalach branżowych;...
  • Specjalista ds. marketingu internetowego

    Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestru zapytań ofertowych; Przygotowywanie raportów analizy rynkowej i sprzedaży; Zarządzanie platformami internetowymi służącymi do ofertowania; Przygotowanie kampanii marketingowych, budowanie dobrego wizerunku firmy w Social Media; Przygotowywanie...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia. Nadzór nad realizacją transportu i ustalanie harmonogramów przejazdów. Prowadzenie spraw...
  • Referent w Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    1 dni
    Nazwa stanowiska: referent Wymiar etatu: ½ etatu Zakres obowiązków Prowadzenie sekretariatu Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzenie pełnego rejestru dokumentacji Samorządu Studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z ich rejestrowaniem w systemie EZD....
  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. środków trwałych

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: ​prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...