Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
- Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
- Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
- Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
- Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
- Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
- Zaplecze socjalne
Zakres zadań
- Realizuje ustawowe zadania Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w celu zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, w tym przeprowadza postępowania sprawdzające wobec pracowników, wyznaczonych na stanowiska lub otrzymujących prace zlecone, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych, w celu spełnienia ustawowych wymagań dopuszczenia pracowników do pracy na tych stanowiskach
- Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania z zakresu zarządzania kryzysowego w celu monitorowania zagrożeń i przeciwdziałania wszelkiego rodzaju zjawiskom kryzysowym
- Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania z zakresu obronności w celu przygotowania izby i podległych urzędów do działalności podczas osiągania wyższych stanów gotowości obronnej
- Planuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania w obszarze ochrony fizycznej osób i mienia w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej, zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, poprzez zastosowanie środków technicznych i bezpośredniej ochrony fizycznej
- Realizuje, koordynuje i nadzoruje realizację w izbie i podległych urzędach zadania w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego w celu określenia zasad oraz metod ochrony informacji prawnie chronionych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 3 lat w obszarze stosowania przepisów dot. informacji prawnie chronionych)
- Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Bardzo dobra znajomość problematyki obronnej i zarządzania kryzysowego,
- Umiejętność przewidywania zagrożeń,
- Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- Umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
- Bardzo dobra znajomość przepisów dot. informacji prawnie chronionych
- Umiejętność prowadzenia szkoleń
- Wiedza z zakresu ochrony osób i mienia
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli poufne
- Odbycie szkolenia w zakresie obsługi systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów kontroli dostępu i systemów telewizji dozorowej.
- Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
KLAUZULA INFORMACYJNA IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU DLA KANDYDATÓW DO SŁUŻBY CYWILNEJ
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
1. Administrator danych i kontakt do niego: informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu z siedzibą ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław.
2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.wroclaw@mf.gov.pl.
3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych:
Podstawą przetwarzania wymaganych danych są przepisy prawa takie jak: Kodeks pracy, ustawa o służbie cywilnej oraz ustawa o Krajowej Administracji Skarbowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO i art. 10 RODO), natomiast inne dane będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
5. Informacja o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dotyczące stanu zdrowia), konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
6. Informacje o odbiorcach danych:
Dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym tj. dostawcom usług i rozwiązań technicznych/organizacyjnych, dostawcom usług IT w zakresie procesu rekrutacji.
Zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor izby ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
8. Prawa osób, których dane dotyczą:
Mają Państwo prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO,
d) usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji,
e) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.