Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się nietypowymi godzinami pracy (w tym z dyżurami), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz zagrożeniem korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Bierze udział w określeniu potrzeb logistycznych związanych ze sprawowaniem prezydencji, obejmujących w szczególności transport, zakwaterowanie i obsługę uczestników spotkań wysokiego szczebla w Polsce oraz w przygotowaniu odpowiednich rozwiązań organizacyjnych i zabezpieczeniu ich realizacji
- Przygotowuje karty spotkań wysokiego szczebla i współpracuje z zainteresowanymi ministerstwami i urzędami centralnymi przy ich realizacji z koordynacją organizacji spotkań włącznie
- Współpracuje z organami administracji publicznej, organami jednostek samorządu terytorialnego, osobami prawnymi, w tym państwowymi i z udziałem Skarbu Państwa w kwestiach dotyczących organizacji w Polsce spotkań wysokiego szczebla
- Bierze udział w organizacji w Polsce spotkań wysokiego szczebla i innych wydarzeń z udziałem Prezesa Rady Ministrów i członków Kierownictwa Sekretariatu Europejskiego Kancelarii odbywających się w ramach prezydencji, w których przewidziany jest udział przedstawicieli wszystkich państw członkowskich i instytucji UE
- Realizuje oraz koordynuje w ramach Kancelarii inne działania określone w Programie w zakresie organizacji spotkań wysokiego szczebla w Polsce, dla których Kancelaria zostanie wskazana jako właściwa
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie problematyki UE lub międzynarodowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania instytucji UE; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; zasad organizacji spotkań międzynarodowych
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym C1 lub innego niż angielski języka roboczego UE na poziomie odpowiadającym B2
- Wiedza z zakresu: protokołu dyplomatycznego; ustawy prawo zamówień publicznych