Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, urządzenie wielofunkcyjne, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Na stanowisku pracy występuje permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorcy) oraz zagrożenie korupcją.
Stanowisko pracy w Wydziale Zamówień Publicznych usytuowane jest na parterze budynku „A” w kompleksie budynków KWP w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Blok A jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajdują się windy (bez informacji głosowej). Pomieszczenie sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze bloku A (przy wejściu głównym), istnieje konieczność otwierania drzwi p.poż. z samozamykaczami. Wejście do kompleksu budynków KWP w Katowicach mieszczących się przy ul. Lompy 19 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: ruchoma platforma do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Zakres zadań
- Koordynuje zadaniami członków Komisji Przetargowej, wyznacza im zadania i monitoruje ich wykonanie, ponosi pełną odpowiedzialność za wyznaczone zadania nałożone Decyzją Kierownika jednostki i przepisami prawa w celu prawidłowego przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego – w procedurach na dostawy lub usługi o wartości szacunkowej poniżej progu unijnego.
- Analizuje i ocenia złożone oferty i inne dokumenty przedstawiane przez wykonawców oraz tworzy i gromadzi dokumentację związaną z badaniem i oceną ofert w prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, ustala oferty ważne i przygotowuje propozycje wyboru najkorzystniejszej oferty w celu udzielenia zamówienia publicznego.
- Jako Sekretarz przygotowuje dokumentację w postępowaniu wskazaną przez Przewodniczącego Komisji Przetargowej i pod jego nadzorem – we wszystkich procedurach bez ograniczenia ze względu na przedmiot zamówienia i wartość szacunkową w celu zapewnienia wsparcia Przewodniczącemu Komisji Przetargowej oraz zapewnieniu dodatkowej kontroli w opracowywanej w postępowaniu dokumentacji.
- Wykonuje, ocenia i kompletuje dokumentację w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach zakupu potrzebnych towarów oraz usług zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Prowadzi ewidencję dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych postępowań o zamówienie publiczne przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach i na jej podstawie sporządza roczne sprawozdanie w celu przesłania do Urzędu Zamówień Publicznych.
- We wszystkich prowadzonych postępowaniach o udzielnie zamówienia publicznego, udziela informacji podmiotom zewnętrznym (wykonawcom) w celu prawidłowego przeprowadzenia procedury o udzielenie zamówienia publicznego.
- Przygotowuje umowy odpłatne na dostawy oraz usługi zawierane przez Kierownika jednostki w celu należytego zabezpieczenia interesów Komendy oraz zapewnienia zgodności z prawem zawieranych umów.
- Przygotowuje i prowadzi plan zamówień publicznych w układzie rocznym, a także na bieżąco wprowadza korekty do planów w celu prawidłowego przestrzegania Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- Znajomość prawa zamówień publicznych
- Podstawowa umiejętność stosowania prawa w praktyce i jego interpretacji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Dobra znajomość obsługi oprogramowania w zakresie edytora tekstu
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz prac komisji, samodzielność
- Kreatywność
- Umiejętność argumentowania
- Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się procedurze i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do wymaganej klauzuli
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru