Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 143699
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku brak windy, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- Koordynuje opracowywanie dokumentacji projektowej, w tym w ramach realizowanych indywidualnie projektów teleinformatycznych
- Weryfikuje dokumentację projektową oraz sporządza wnioski o rozpoczęcie zamówienia publicznego w tym sporządza projekty umów
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowych powoływanych w związku z realizowanymi projektami oraz współpracuje z właściwym merytorycznie biurem KGP w zakresie prowadzonych postępowań przetargowych
- Przygotowuje we współpracy z innymi komórkami lub podmiotami dokumenty związane z analizą zagrożeń w projekcie i opracowuje propozycje działań zaradczych, zarządza ryzykiem
- Monitoruje realizację umów poprzez koordynację dostaw, prac zleconych, jakość i terminowość wykonania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów i/lub przy realizacji zamówień publicznych
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie systemów teleinformatycznych Policji
- Kreatywność
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność stosowania prawa
- Umiejętność pracy zespołowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie metodyki zarządzania projektami
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność rozwiązywania problemów