Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administacji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Prowadzi kalendarz spotkań i wizyt Kierownictwa Biura.
- Przyjmuje i wysyła korespondencję Biura (w tym rejestruje w systemie elektronicznego obiegu dokumentów) oraz czuwa nad jej właściwym obiegiem, przedkłada przyjętą korespondencję do dekretacji lub podpisu członków Kierownictwa Biura oraz rozdziela ją do wskazanych adresatów, a także prowadzi rejestr spraw.
- Kieruje interesantów, zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, do właściwych pracowników Biura lub właściwych komórek organizacyjnych Kancelarii.
- Gromadzi niezbędne informacje o osobach, urzędach, instytucjach i organizacjach, z którymi Biuro pozostaje w kontakcie.
- Organizuje i obsługuje narady i spotkania odbywające się w Biurze, zapewnia małą recepcję.
- Wykonuje inne zadania powierzone przez Dyrektora , Zastępców Dyrektora lub innych upoważnionych przez nich pracowników.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy o działach administracji rządowej, ustawy o ochronie danych osobowych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, protokołu dyplomatycznego, współpracy z instytucjami UE
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu
- Znajomość języka roboczego UE, innego niż język angielski, na poziomie odpowiadającym A2
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatuKopie dokumentów potwierdzających znajomość języka roboczego UE, innego niż język angielski, na poziomie odpowiadającym A2Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-14 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 143308/BSE/29
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna