Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiążę się nietypowymi godzinami pracy (w tym z dyżurami), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Prowadzi projekty komunikacyjne Departamentu, w szczególności w zakresie wydarzeń z udziałem Ministra ds. Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego i Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego
- Redaguje artykuły na stronę internetową Ministra ds. Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego i Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego; wyszukuje informacje niezbędne do realizowania zadań komunikacyjnych Ministra, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego i Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego; opracowuje informacje prasowe i komunikaty dotyczące ich działalności, a także opracowuje treść komunikatów publikowanych w mediach społecznościowych tych urzędów
- Utrzymuje relacje z mediami i w porozumieniu z przełożonymi odpowiada na zapytania dziennikarzy; bierze udział w procesie udzielania odpowiedzi na zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej
- Przygotowuje propozycje i inicjuje działania komunikacyjne z zakresu właściwości Ministra ds. Społeczeństwa Obywatelskiego, Przewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego i Wiceprzewodniczącego Komitetu do spraw Pożytku Publicznego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w zakresie wsparcia działań komunikacyjnych firm i/lub organizacji pozarządowych
- Wiedza z zakresu: funkcjonowania i rozwoju społeczeństwa obywatelskiego – w tym organizacji pozarządowych; aktywizmu i wolontariatu; bieżącej sytuacji społeczno-politycznej w Polsce i na świecie; funkcjonowania rynku medialnego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Umiejętność redagowania pism, artykułów i innych materiałów prasowych
- Kompetencje miękkie: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, kreatywność
- Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Kopię dokumentu potwierdzającego odbyte szkolenie z zakresu skutecznej komunikacji w mediach społecznościowychOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-08 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 143070/DOB/57
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna