Specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 142290

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Praca przy komputerze


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


-     praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,


-     miejsce pracy: III piętro,


-     budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


 

Zakres zadań

  • Realizuje zadania związane z obejmowaniem i nabywaniem akcji lub udziałów ze środków funduszy celowych, w szczególności: rozpatruje wnioski złożone przez spółki, w tym spółki z udziałem Skarbu Państwa, koordynuje i współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie nabywania lub obejmowania akcji lub udziałów przez Ministra Aktywów Państwowych, koordynuje i współpracuje z innymi ministerstwami i urzędami w zakresie nabywania lub obejmowania akcji lub udziałów przez Ministra Aktywów Państwowych, przygotowuje projekty umów lub projekty ich aneksów.
  • Monitoruje prawidłowość i efektywność wykorzystania środków funduszy celowych przez spółki, w których Minister Aktywów Państwowych objął lub nabył akcje lub udziały ze środków funduszy celowych lub udzielił pożyczki ze środków funduszu celowego oraz wykonywanie innych zadań związanych z realizacją zawartych umów,
  • Opracowuje odpowiedzi na interpelacje, zapytania i interwencje poselskie oraz oświadczenia i interwencje senatorskie, a także na wnioski o udostępnienie informacji publicznych, skargi, wnioski, petycje oraz inne wystąpienia dotyczące zakresu działania Departamentu,
  • Opiniuje dokumenty związane z udzielaniem przez Skarb Państwa reprezentowanym przez Ministra Aktywów Państwowych wsparcia kapitałowego na rzecz spółek, w tym spółek z udziałem Skarbu Państwa,
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie naliczenia kar umownych oraz zwrotu otrzymanych przez spółki środków, zgodnie z odpowiednimi postanowieniami zawartych umów inwestycyjnych (pożyczek), w tym współpracuje w zakresie przygotowywania stosownych oświadczeń lub wezwań do zapłaty,
  • Przygotowuje raporty zawierające analizy dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej spółek z udziałem Skarbu Państwa w zakresie umów zawieranych w ramach funduszy celowych,
  • Realizuje zadania związane z udzielaniem pożyczek ze środków funduszu celowego, w szczególności: rozpatruje wnioski złożone przez spółki, w tym spółki z udziałem Skarbu Państwa, koordynuje i współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie udzielania pożyczek przez Ministra Aktywów Państwowych, koordynuje i współpracuje z innymi ministerstwami i urzędami w zakresie udzielania pożyczek przez Ministra Aktywów Państwowych, przygotowuje projekty umów lub projekty ich aneksów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w spółce z udziałem Skarbu Państwa
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej,
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • Znajomość Kodeksu spółek handlowych,
  • Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym,
  • Znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej.
  • Wiedza z zakresu oceny projektów inwestycyjnych,
  • Wiedza z zakresu wyceny przedsiębiorstw,
  • Wiedza z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej sprawozdań,
  • Wiedza z zakresu zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Umiejętności: dobrej organizacji pracy, pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętności: myślenia analitycznego, podejmowania decyzji i odpowiedzialność, orientacji na osiąganie celów

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres doświadczenia zawodowego
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-16 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 142290"

Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@map.gov.pl, za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP: Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:


 



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych, w celu realizacji obowiązku ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departament Usług Proinnowacyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności: Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów, Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych

    PLAY (P4 Sp. z o.o.)   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i dbanie o obieg dokumentów w biurze Przyjmowanie kurierów i innych dostawców zewnętrznych Digitalizacja archiwum biura i porządkowanie dokumentów zgodnie z ich terminami i wagą; Zamawianie artykułów biurowych Opieka nad...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Wsparcia Biznesu - Business Support

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów operacyjnych, zarządzanie danymi, koordynację serwisu oraz administrację umów. Główne obowiązki: Zarządzanie master data, w tym umowami, cennikami oraz bazą klientów. Rozliczanie prac dodatkowych....
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dot. placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie sieci...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Współpracy z Mediami

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Procedowanie umów i zleceń, prowadzenie postępowań zakupowych do 130 tys. zł (w tym przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowania z dokonaniem wyboru), Prowadzenie sekretariatu Biura Komunikacji i spraw administracyjnych,...
  • Office Manager

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: koordynacja korespondencji i przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów i poczty elektronicznej; utrzymywanie i aktualizowanie procedur administracyjnych; zarządzanie kalendarzem spotkań oraz rezerwacją sal konferencyjnych; obsługa recepcyjna spotkań, profesjonalne przyjmowanie...
  • Współpracownik / Współpracowniczka Działu Administracji

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Organizowanie i obsługa (w tym obsługa techniczna) spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Dbanie o porządek w magazynie organizacji; Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach w biurze – rozwiązywanie ich samodzielnie lub współpraca z administratorem budynku; Wsparcie w prowadzeniu...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. umów cywilnoprawnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, zgłaszanie umów cywilnoprawnych do ZUS i PUE ZUS, raportowanie umów cywilnoprawnych w systemie POL-on, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w...