Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca ma charakter administracyjno - biurowy,
- zadania są realizowane za pomącą komputera i dostępnych oprogramowań,
- pracownik obsługuje sprzęt biurowy i teleinformatyczny.,
- praca jednozmianowa w przedziale godzinowym 7:30 – 15:30 , zgodnie z harmonogramem czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na pierwszym piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, telefon, niszczarka,
- na piętrze znajdują się sanitariaty i pomieszczenie socjalne.
Zakres zadań
- prowadzi i koordynuje zadania w zakresie szkoleń okresowych funkcjonariuszy i pracowników Policji garnizonu lubuskiego;
- realizuje badania środowiska pracy (wyłonienie oferenta, sporządzenie zalecenia/umowy, interpretacja wyników pomiarów, sporządzanie rejestru, informowanie pracowników o istniejących zagrożeniach, wdrażanie rozwiązań systemowych oraz indywidualnych minimalizujących zagrożenie);
- sporządza karty oceny ryzyka zawodowego z uwzględnieniem czynników fizycznych, psychofizycznych, chemicznych i biologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zaleceniami PIP i PIS;
- bierze udział i przygotowuje dokumentację oraz pomieszczenia do czynności kontrolnych przeprowadzanych przez PIP i PIS;
- aktualizuje karty charakterystyki substancji szkodliwych/niebezpiecznych występujące w środowisku pracy/służby;
- bierze udział w postępowaniach powypadkowych w związku z wypadkiem w służbie/pracy funkcjonariuszy i pracowników Policji KWP w Gorzowie Wlkp., SPPP w Gorzowie Wlkp., SPKP w Gorzowie Wlkp.
- uczestniczy w kontroli warunków pracy/służby pod względem bhp.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie bhp
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- komunikatywność
- umiejętność interpretacji niezbędnych przepisów i analizowania danych
- terminowość
- szkolenie okresowe dla służby bhp
- studia podyplomowe z zakresu bhp
- umiejętność obsługi komputera
- organizowanie pracy własnej
- umiejętność współpracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- kurs ratownictwa medycznego
- prawo jazdy kat. B
- kurs pedagogiczny