Specjalista

Urząd Morski w Gdyni
Gdynia
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 141738

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)


- krajowe wyjazdy służbowe


czynniki fizyczne, biologiczne, inne czynniki, w tym niebezpieczne:


- uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowych pow. 4 godzin dziennie


narzędzia i materiały pracy:- komputer


Infrastruktura- bariery architektoniczne:


- winda


- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych


- drzwi odpowiedniej szerokości


- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych


 

Zakres zadań

  • zapewnienia dostęp do portowych urządzeń odbiorczych odpadów ze statków przy współpracy z Inspektoratem Ochrony Środowiska Morskiego
  • zgłasza potrzeby remontowe oraz inwestycyjne odpowiednim komórkom organizacyjnym Urzędu, prowadzi szeroko rozumianą współpracę międzywydziałową z odpowiednimi komórkami Urzędu
  • koordynuje korzystanie z infrastruktury portowej
  • prognozuje, programuje i planuje rozwój portów i przystani, dla których podmiotem zarządzającym jest Dyrektor Urzędu – tworzy plany rozwoju portu
  • współpracuje z Inspektoratem Nadzoru Zabudowy i Zagospodarowania Przestrzennego poprzez opiniowanie kwestii udostępniania terenów portów i przystani morskich
  • współpracuje z odpowiednimi komórkami Urzędu Morskiego przy inwestycjach i remontach prowadzonych w portach i przystaniach
  • opiniuje i bierze udział w opracowywaniu projektów przepisów dotyczących zasad zachowania porządku w portach i na terenie przystani morskich
  • gromadzi dokumenty i wnioski dotyczące prognozowania, programowania i planowania rozwoju portów i przystani, w których zgodnie z ustawą o portach i przystaniach morskich Dyrektor Urzędu pełni funkcję podmiotu zarządzającego

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: gospodarka nieruchomościami
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • znajomość przepisów ustawy o obszarach morskich RP i administracji morskiej oraz przepisów wykonawczych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów ustawy o portach i przystaniach morskich w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów ustawy o portowych urządzeniach do odbioru odpadów ze statków
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
  • przeszkolenie z zagadnień prawnych w zakresie związanym z obszarami portowymi

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-01 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Morskim w Gdyni


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia.


Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem email iod@umgdy.gov.pl lub listownie na adres Administratora z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych


Cele przetwarzania oraz podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, aby:



  • ocenić Państwa kwalifikacje do pracy na danym stanowisku;
  • ocenić Państwa zdolności i umiejętności potrzebne do pracy na danym stanowisku;
  • wybrać odpowiednią osobę do pracy w Urzędzie.

Podstawy przetwarzania danych:



  • Przepisy prawa (art. 221 § 1 kodeksu pracy a w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej także ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;) i przetwarzanie potrzebne do zawarcia umowy o pracę w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
  • Państwa zgoda na przetwarzanie danych – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw – w związku z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;
  • Obowiązek prawny ciążący na Administratorze – w zakresie danych zebranych podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz wyników testów kwalifikacyjnych. Administrator ma Obowiązek prawny, aby sprawdzić Państwa umiejętności i zdolności – jest to potrzebne do oceny, czy dany kandydat jest odpowiednią osobą na stanowisko, na które prowadzona jest rekrutacja – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Państwa imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.


Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania), umieszczane są w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu, Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – w przypadku kandydatów na stanowiska w służbie cywilnej.


Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.


Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru lub w przypadku niewybrania żadnego kandydata – od daty publikacji wyniku naboru a następnie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.


Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:



  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację, aneksowanie, rozwiązywanie umów), Inicjowanie i prowadzenie działań w celu zapewnienia ciągłości...
  • Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

    Uni-Logistics Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻEĆ: Zarządzanie nieruchomościami należącymi do Spółki; Wyszukiwanie nowych lokalizacji biur, nieruchomości; Współpraca z architektami oraz wykonawcami usług zaangażowanymi do realizacji projektów budowalnych; Doradztwo w zakresie rozwiązań...
  • Mobilny Technik Konserwator Obiektu

    Apleona Polska sp. z o.o.   Gdańsk    praca mobilna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za: Mobilne wsparcie obsługi technicznej obiektów na terenie danego województwa Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń, Diagnozowanie awarii i usterek, Rozwiązywanie problemów...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Siedlce    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami w Rejonie Warszawa Wschód: powiat garwoliński; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni; Nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości...
  • Administrator obiektu

    STRABAG PFS   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zadania: bieżąca eksploatacja, konserwacja, urządzeń budynkowych; monitorowanie pracy powierzonych urządzeń; usuwanie awarii, drobne prace budowlane; sporządzanie ofert napraw i usuwania awarii; nadzór nad harmonogramem przeglądów i konserwacji, nad serwisami zewnętrznymi; raportowanie...
  • Administrator Nieruchomości

    Alba Property Management Sp. z o .o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków bieżąca obsługa nieruchomości (sporządzanie pism, wniosków i innych dokumentów, itp.) uczestnictwo w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych, kontakt z właścicielami i najemcami (mailowy, telefoniczny, osobisty), współpraca z kierownictwem firmy, zarządem,...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Mieszkaniowym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżące prowadzenie i aktualizacja teczek ewidencyjnych lokali mieszkalnych, zajmowanych bez tytułu prawnego; kierowanie wezwań do lokatorów uprzedzających o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu, opróżnienia lokalu; przygotowywanie wniosków i...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Opole    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wałbrzych    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie - powiat Kamiennogórski, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja...