Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) i pracą w terenie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Współzarządza treścią serwisu gov.pl/premier, w tym odpowiada za publikację tekstów, zdjęć, filmów, infografik, itp. z uwzględnieniem m.in. zasady tzw. dostępności serwisów internetowych.
- Współzarządza profilami KPRM w mediach społecznościowych, w tym przygotowuje dedykowane treści, materiały wizualne, grafiki, komunikaty oraz moderuje rozmowy i prowadzi dialog z obywatelami oraz współpracuje z grafikami oraz montażystami wideo przy produkcji wyżej wymienionych form przekazu dla serwisu internetowego oraz mediów społecznościowych KPRM.
- Analizuje, za pośrednictwem analizy ilościowej i jakościowej poszczególnie występujących haseł, treści zamieszczane w mediach społecznościowych.
- Projektuje i rozwija działania oraz strategię komunikacji internetowej i koordynuje aktywności Prezesa RM, rządu i KPRM w tym obszarze.
- Relacjonuje wydarzenia związane z aktywnością Prezesa RM w mediach społecznościowych oraz realizuje projekty informacyjne, społeczne i promocyjne w Internecie.
- Śledzi dobre praktyki oraz rozwój rynku mediów społecznościowych, analizuje potrzeby użytkowników Internetu oraz monitoruje skuteczność prowadzonych w Internecie działań.
- Monitoruje efekty pracy i bieżące trendy w mediach społecznościowych i stawia na ich podstawie wnioski.
- Promuje programy rządowe w mediach społecznościowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej roku doświadczenia zawodowego w zakresie social media lub komunikacji lub promocji i reklamy
- Znajomość: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; specyfiki mediów społecznościowych; zasad komunikacji społecznej i działania mediów, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE, EU: Secret UE/EU Secret, NATO: NATO Secret bądź zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie umiejętności zarządzania treścią w serwisach społecznościowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe