Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139929
Warunki pracy
Praca na stanowisku wiąże się z: nietypowymi godzinami pracy ( w tym dyżury), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, zagrożeniem korupcją, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Odpowiada za przygotowanie propozycji połączeń, dokonywanie rezerwacji i zakupu biletów lotniczych w transporcie rejsowym w związku z wyjazdami służbowymi uprawnionych osób w oparciu o zatwierdzone wnioski wyjazdowe, w tym prowadzi ewidencję wyjazdów zagranicznych ww. osób
- Współpracuje z Biurem Budżetowo-Finansowym KPRM w zakresie naliczania delegowanym osobom odpowiednich środków dewizowych z tytułu pobytu za granicą, odpowiada za rozliczanie kosztów oraz merytoryczne potwierdzanie zasadności zakupu biletów, a także prowadzi bazy danych zawierające koszty zakupu biletów lotniczych i kolejowych oraz sporządza cykliczne zestawienia
- Koordynuje i zamawia specjalne odprawy graniczne VIP/IP na terytorium RP osób uprawnionych, delegowanych przez KPRM oraz prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą z uwzględnieniem ubezpieczeń assistance, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) osób delegowanych do wyjazdu zagranicznego, a także prowadzi zestawienia kosztów
- Realizuje zadania związane z organizacją w KPRM lotów specjalnym transportem lotniczym Prezesa Rady Ministrów i innych upoważnionych osób, w celu zagwarantowania sprawnej, terminowej i zgodnej z procedurami obsługi takich lotów, a także stale monitoruje planowane loty, w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o lotach najważniejszych osób w państwie z wyłączeniem zapisów art. 4 ust 3 i 4 ustawy, Zarządzenia Szefa KPRM w sprawie organizacji transportu lotniczego w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a także innych dokumentów i umów w tym zakresie (m.in. Instrukcji organizacji lotów z najważniejszymi osobami w państwie w Siłach Zbrojnych RP, decyzji nr 7/MON w sprawie trybu wykorzystania wojskowych transportowych statków powietrznych przez dysponentów limitu nalotu, Porozumienia ws. zasad wykonywania lotów z najważniejszymi osobami w państwie, umów czarteru lotniczego). Organizuje poszczególne loty poprzez współpracę z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi, tworzy i przedkłada do akceptacji kierownictwa KPRM niezbędną dokumentację (m.in. informacje o lotach, zapotrzebowania i zamówienia na loty, inne informacje mające na celu sprawne i bezpieczne wykorzystanie transportu lotniczego), prowadzi stały monitoring zmian danych dotyczących lotów oraz uczestniczy w zagranicznych wyjazdach służbowych
- Przygotowuje projekty aktów normatywnych wewnętrznie obowiązujących dotyczących transportu lotniczego Prezesa Rady Ministrów i innych osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe oraz sporządza w tym zakresie pisemne analizy, sprawozdania i notatki/wyjaśnienia, a także współpracuje przy tworzeniu aktów normatywnych (powszechnie obowiązujących) poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań oraz uczestnictwo w spotkaniach, naradach, komisjach, zespołach, itp. dotyczących spraw bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego, pozyskania środków na tego typu transportu oraz ich bezpiecznego i sprawnego wykorzystywania (współpracuje w tym zakresie z organami i instytucjami cywilnymi i wojskowymi)
- Dokonuje kontroli co do zasadności zobowiązań finansowych KPRM z tytułu korzystania ze specjalnego transportu lotniczego
- Obsługuje system do zarządzania Centralnym Rejestrem Lotów o statusie HEAD zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 30 sierpnia 2019 r. o lotach najważniejszych osób w państwie,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej roku doświadczenia zawodowego w zakresie organizacji wyjazdów /spotkań krajowych i zagranicznych osób zajmujących kierownicze stanowiska w jednostkach sektora finansów publicznych lub w sektorze prywatnym lub w prowadzeniu logistyki lotniczej lub w obszarze organizacji eventów
- Posiadanie wiedzy z zakresu: transportu lotniczego; zasad funkcjonowania administracji publicznej (w tym służby cywilnej) oraz działalności organów lotnictwa cywilnego i wojskowego, służb ochrony oraz ich kompetencji i współpracy; ustawy o finansach publicznych, cywilnych i wojskowych przepisów dotyczących transportu lotniczego.
- Posiadanie kompetencji miękkich: kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ”poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Znajomość j. angielskiego odpowiadający poziomowi B1
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość j. angielskiego odpowiadający poziomowi B2
- Kompetencje miękkie: myślenie analityczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopie poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ”poufne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Język angielski będzie weryfikowany podczas naboru, jednak jeżeli posiadasz dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 – dołącz go
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Język angielski będzie weryfikowany podczas naboru, jednak jeżeli posiadasz dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2 – dołącz goOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-22 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:139929/BDG/22
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna