Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Oborniki
praca stacjonarna
629 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Oborniki
Ogłoszenie o naborze Nr 118772

Warunki pracy

Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadajacy podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepłnosprawnych. 

Zakres zadań

  • zapewnienie obsługi informatycznej urzędu,
  • pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji SWB PBE tych systemów,
  • sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień,
  • wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS
  • nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzanie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK,
  • wprowadzanie kart PRD 5/1,
  • sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP,
  • sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów,
  • weryfikacja danych w systemach PESEL, CEWIUP, REGON, i KRS, POBYT i MRG, OSADZONY,
  • nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym,
  • weryfikacja liczby czynów oraz punktów aktywnych osoby,
  • ewidencja sprzętu łączności i informatyki,
  • nadzór nad monitoringiem,
  • nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego,
  • nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej,
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny),
  • sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP,
  • usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania,
  • piecza nad stanem technicznym urządzeń i i systemów łączności i informatyki,
  • usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi informatycznej
  • Umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego,
  • Znajomość zagadnień sieciowych,
  • Biegła obsługa komputera,
  • Umiejętności techniczne,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Obowiązkowość, samodzielność, własna inicjatywa,
  • Terminowość,
  • Odporność na stres,
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • Praca pod presją czasu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

      GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      9 godz.
      Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
    • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

      Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
      4 dni
      Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
    • Specjalista ds. IT

      Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      1 dni
      Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
    • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

      Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      1 dni
      Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
    • Specjalista / Specjalistka IT

      Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      1 dni
      Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
    • Back office specialist with Italian and English

      Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      4 dni
      Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
    • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

      Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      4 dni
      Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
    • Customer Care Coordinator with German and English

      Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      4 dni
      Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
    • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

      Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      6 dni
      Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.