Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: - praca w terenie, - krajowe wyjazdy służbowe, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych, - praca na wysokości, - zmienne warunki atmosferyczne
Czynniki szkodliwe dla zdrowia: - praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4 godzin dziennie, - możliwość występowania promieniowania PEM w strefach pośrednich
Narzędzia i materiały pracy: - komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne: - brak windy - brak podjazdu - brak schodołazu - toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - drzwi odpowiedniej szerokości - brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- dokonuje zdalnej lub bezpośredniej diagnostyki i usuwa awarie sprzętu łącznościowego
- dokonuje systematycznych przeglądów technicznych i drobnych napraw sprzętu łącznościowego
- instaluje sprzęt oraz instaluje i aktualizuje oprogramowanie systemów łączności radiowej wraz z konfigurowaniem ustawień systemowych w celu organizowania i utrzymania łączności radiowej w stacjach nadbrzeżnych i jednostkach pływających
- przekazuje sprzęt łączności radiowej, komórkowej, WoIP i analogowej użytkownikom oraz ewidencjonuje sprzęt łącznościowy
- obsługuje zlecenia na pomiary kontrolne rozkładu pól elektromagnetycznych dla potrzeb środowiska pracy BHP oraz pomiary kontrolne natężenia pola elektromagnetycznego dla potrzeb środowiska ogólnego (ochrony środowiska) dla urządzeń nadawczych, dokonywane przez podmioty zewnętrzne
- przygotowuje wniosek o pozwolenie radiowe na używanie urządzeń radiowych oraz rozlicza opłaty telekomunikacyjne
- dokonuje czynności związanych z zakupem sprzętu łącznościowego
- dokonuje przeglądów technicznych okablowania antenowego, masztów i anten łączności radiowej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe (kierunek elektronika i telekomunikacja, informatyka, elektrotechnika lub pokrewne)doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze radiokomunikacji, telekomunikacji, radiolokacji
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- Znajomość przepisów dotyczących prawa telekomunikacyjnego
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe na kierunku informatyka lub zarządzanie projektami
- Certyfikaty sieciowe CCNA, CCNP
- Uprawnienia do zajmowania się eksloatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (świadectwo E/1)
- Świadectwo Radiooperatora GOC, ROC, LRC, SRC, VHF, CSO
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych