Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Oborniki
praca stacjonarna
874 dni temu
Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Oborniki
Ogłoszenie o naborze Nr 110659

Warunki pracy

Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Budynek posiadający 3 kondygnacje oraz podpiwniczenie, posiadajacy podjazd dla osób niepełnosprawnych. Budynek niedostosowany do osób niepełnosprawnych, brak wind oraz toalet dostosowanych dla osób niepłnosprawnych. 

Zakres zadań

  • zapewnienie obsługi informatycznej urzędu,
  • pełnienie funkcji Administratora lokalnego w systemach ODN, SNP, PSTDN i wykonywanie zadań wynikających z dokumentacji SWB PBE tych systemów,
  • sporządzanie i weryfikacja wniosków dotyczących uprawnień,
  • wykonywanie sprawdzeń w SIS, VIS
  • nadzór i weryfikacja zbioru SEWIK, wprowadzanie i weryfikacja kart zdarzeń drogowych SEWIK,
  • wprowadzanie kart PRD 5/1,
  • sprawdzanie cudzoziemców w systemie SPP,
  • sprawdzanie rejestracji procesowych dla kuratorów,
  • weryfikacja danych w systemach PESEL, CEWIUP, REGON, i KRS, POBYT i MRG, OSADZONY,
  • nadzór i koordynacja statusu w systemie osoby w ruchu drogowym,
  • weryfikacja liczby czynów oraz punktów aktywnych osoby,
  • ewidencja sprzętu łączności i informatyki,
  • nadzór nad monitoringiem CCTV obiektu KPP oraz miejskim,
  • nadzór nad stanowiskiem odsłuchowym, nadzór nad systemem zasilania gwarantowanego,
  • nadzór nad systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu oraz systemem sieci informatycznej,
  • wymiana materiałów eksploatacyjnych (tonery, kasety barwiące, papier termiczny),
  • sprawdzanie poprawności działania centrali wewnętrznej KPP,
  • usuwanie wykrytych usterek technicznych, przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania,
  • piecza nad stanem technicznym urządzeń i i systemów łączności i informatyki,
  • usuwanie wykrytych i zgłoszonych usterek sprzętu łączności i informatyki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi informatycznej
  • umiejętność naprawy i instalowania sprzętu informatycznego,
  • znajomość zagadnień sieciowych,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętności techniczne,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obowiązkowość, samodzielność, własna inicjatywa,
  • terminowość,
  • odporność na stres,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • praca pod presją czasu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

     

    Podobne oferty

    Zgoda na Pliki Cookies

    Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

    Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

    Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379