Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
1. Krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe.
2. Zagrożenie korupcją.
3. Zagrożenie naciskami grup przestępczych.
4. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.
W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.
Zakres zadań
- Analizuje możliwość zastosowania właściwych procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych na zakup sprzętu i usług IT dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, w tym zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Koordynuje i wspiera proces związany z przygotowaniem dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prowadzi negocjacje dotyczące warunków umów z przedstawicielami firm sektora prywatnego z obszaru teleinformatyki.
- Koordynuje obieg dokumentów związanych z zawarciem umów cywilno-prawnych z kontrahentami MSZ.
- Koordynuje, uczestniczy w opracowywaniu i opiniuje projekty przepisów wewnętrznych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
- Przedstawia propozycje rozstrzygnięć problematycznych kwestii formalno-proceduralnych z zakresu zamówień publicznych leżących w zakresie kompetencji stanowiska oraz doradza pracownikom merytorycznym Biura w zakresie stosowania przepisów prawa zamówień publicznych.
- Koordynuje opracowywanie w ramach Biura planu postępowań i planu zakupów oraz bieżących i okresowych sprawozdań z realizacji zamówień. Archiwizuje dokumentację przeprowadzonych postępowań.
- Archiwizuje dokumentację przeprowadzonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Współpracuje i uczestniczy w projektach i zadaniach projektowych resortu spraw zagranicznych, w ramach swoich kompetencji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe lub równorzędnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego Powyżej 1 roku w jednostkach sektora finansów publicznych w obszarze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” „UE i NATO Secret” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Znajomość aktów prawnych: Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie informacji niejawnych, rozporządzenie w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Znajomość zasad udzielania zamówień publicznych z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Umiejętność: współpracy, negocjacji.
- Zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, orientacja na klienta, odporność na stres.
- Dyspozycyjność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.