Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Wykonuje czynności związane z zapewnieniem obsługi sekretarskiej i kancelaryjno biurowej Dyrektora oraz jego Zastępców poprzez, w szczególności: przyjmowanie poczty kierowanej do przełożonych oraz wysyłanie pism w zakresie przez nich wskazanym, prowadzenie ich kalendarzy spotkań, umawiania i przyjmowania gości oraz zapewnienia obsługi spotkań i narad organizowanych przez przełożonych i pracowników Departamentu, organizowanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych Dyrektora i jego Zastępców oraz ich rozliczanie;
- Prowadzi sprawy administracyjno-organizacyjne Departamentu w szczególności poprzez rejestrowanie i prowadzenie spraw w elektronicznym systemie zarządzania informacją oraz monitorowanie stanu realizacji tych spraw, prowadzenie dzienników korespondencji oraz obsługę kont mailowych oraz kierowanie interesantów do właściwych pracowników zgodnie z kompetencjami;
- Prowadzi w Departamencie następujące rejestry i ewidencje: 1. Ewidencję pełnomocnictw i upoważnień udzielanych Dyrektorowi i jego Zastępcom oraz ewidencję organów komisji rad itp. do których składu osobowego został powołany Dyrektor oraz pozostali pracownicy Departamentu 2. Rejestr upoważnień udzielanych przez Dyrektora; 3. Rejestr wniosków o wyrażenie wstępnej zgody na realizację zamówień oraz zawartych umów; 4. Ewidencję skarg i wniosków wpływających do Departamentu (na tej podstawie przygotowuje zbiorcze informacje w tym zakresie dla Dyrektora i jego Zastępców); 5. Rejestr wyjazdów służbowych pracowników Departamentu;
- Prowadzi comiesięczną listę obecności, ewidencji godzin nadliczbowych oraz książki wyjść w godzinach pracy;
- Współpracuje z innymi departamentami/biurami;
- Przygotowuje projekty dokumentów, notatek służbowych;
- Dba o estetykę sekretariatu Departamentu;
- Zapewnia wsparcie pracowników Wydziału w realizacji bieżących zadań w zakresie wskazanym przez Dyrektora Departamentu;
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie pracy biurowej;
- Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” wydane przez ABW lub SKW lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej;
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja (w tym asertywność), radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość: polskiego rynku telekomunikacyjnego; procedur administracyjnych i legislacyjnych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
- Umiejętność obsługi programów biurowych;
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie organizowania pracy biura.