Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 105884
Warunki pracy
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Wyjazdy służbowe.
- Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
- Praca wymagająca dyspozycyjności.
- Węzeł sanitarny częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z tworzeniem, aktualizacją, kontrolą jakości oraz przetwarzaniem i generalizacją baz danych przestrzennych w szczególności: bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k), bazy danych obiektów ogólnogeograficznych (BDOO).
- Projektuje i wdraża rozwiązania techniczne dotyczące rozwoju i automatyzacji procesu aktualizacji, kontroli jakości, przetwarzania oraz generalizacji baz danych przestrzennych.
- Projektuje i wdraża rozwiązania techniczne dotyczące rozwoju i automatyzacji procesu tworzenia prezentacji kartograficznych, topograficznych i ogólnogeograficznych.
- Udział w bieżącej współpracy na linii Zamawiający-Wykonawcy w zakresie zagadnień merytorycznych w celu zapewnienia efektywnej obsługi bieżących zadań Wydziału.
- Uczestniczy w pracach związanych z tworzeniem, specyfikacji technicznych, standardów i dobrych praktyk w celu zapewnienia efektywności produkcji, interoperacyjności, jakości i aktualności baz danych przestrzennych.
- Uczestniczy we współpracy z krajowymi i zagranicznymi instytucjami i organizacjami w celu realizacji prac badawczych i rozwojowych odnośnie produkcji i udostępniania baz danych przestrzennych oraz współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, zapewnia, iż komunikacja, konfiguracja i jakość są realizowane zgodnie z obowiązującymi strategiami w celu terminowej i efektywnej realizacji zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne lub kartograficzne lub geograficzne ze specjalizacją kartografiadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii, w tym doświadczenie w korzystaniu z systemów informacji geograficznej i modelowaniu baz danych przestrzennych oraz ich prezentacji kartograficznej
- Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość zagadnień związanych z procesem produkcji danych przestrzennych
- Znajomość struktury BDOT10k, BDOO
- Dobra znajomość zagadnienia generalizacji informacji geograficznej
- Dobra znajomość narzędzi GIS
- Umiejętność tworzenia zapytań w języku SQL
- Znajomość zagadnień związanych z XML i GML
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Dobra znajomość narzędzi FME
- Podstawowa znajomość bazy danych Oracle
- Znajomość zagadnień związanych z modelowaniem pojęciowym