Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Nazwa komórki organizacyjnej: Zespół ds. Administracyjno-Gospodarczych Wydział Obsługi Urzędu
Główne obowiązki wykonywane na stanowisku:
- Racjonalne gospodarowanie transportem samochodowym.
- Realizacja zadań związanych z ubezpieczeniem samochodów służbowych oraz mienia Urzędu.
- Prowadzenie spraw abonamentowych i technicznych urządzeń rtv użytkowanych w Urzędzie.
- Prowadzenie spraw abonamentów i eksploatacji telefonii komórkowej oraz funkcjonowania linii i urządzeń telefonii stacjonarnej.
- Prowadzenie spraw prenumeraty prasy i wydawnictw.
Wymagane wykształcenie i staż pracy:
- wyższe – staż pracy 2 lata
lub
- średnie – staż pracy 3 lata
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie – preferowane techniczne,
- znajomość przepisów, m.in.: prawa o ruchu drogowym, o czasie pracy kierowców, prawa zamówień publicznych,
- zdolności organizacyjne i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- posiadanie prawa jazdy kat. B,
- znajomość obsługi komputera, w tym MS Office (Excel) oraz urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość podstawowych zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, w tym ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00,
- praca administracyjno-biurowa,
- praca w zespole.
Wymagane od kandydatów dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny,
- Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Oświadczenie do naboru,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania kwalifikacyjne,
- Adres e-mail lub numer telefonu, który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i terminie postępowania kwalifikacyjnego.