Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Urząd Morski w Gdyni
Sztutowo
specjalista (mid)
praca stacjonarna
945 dni temu
Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Sztutowo
Ogłoszenie o naborze Nr 97182

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych


Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:


Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie


Narzędzia i materiały pracy: komputer


Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Przyjmuje i przedkłada Kapitanowi Portu(w razie nieobecności osobie zastępującej) przychodzącą korespondencję w formie pisemnej i elektronicznej oraz rozdziela ją według dekretacji kapitana portu; sprawdza terminy wykonania zadań ustalonych przez kapitana portu, prowadzi korespondencę telefoniczną w celu sprawnej obsługi interesantów kapitanatu oraz wsparcia działań kapitana portu
  • Prowadzi dokumentację całości spraw sekretariatu wraz z archiwizacją akt jawnych w celu prawidłowego obiegu dokumentów i wypełnienia obowiązku archiwizacji akt kapitanatu Portu. Koordynuje sprawy związane z potrzebami finansowymi kapitanatu w celu zapewnienia środków finansowych na doraźne zaopatrzenie kapitanatu
  • Wprowadza dane do systemu TransmorN celem ewidencji ruchu statków, ładunków dla potrzeb UE i krajowych Urzędów Statystycznych oraz sporządzanie miesięcznych raportów dla Eurostatu zgodnie z wymaganiami EU
  • Redaguje w wersji dwujęzycznej pisma i korespondencję elektroniczną na potrzeby kapitanatu portu i sekretariatu w celu zapewnienia udokumentowanej współpracy z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Prowadzei sprawy osobowech w kapitanacie portu w celu zapewnienia sprawnej i prawidłowej pracy kapitanatu
  • Prowadzi dokumentację w sprawach związanych z wyjazdami służbowymi Kapitana Portu w celu zapewnienia właściwego przebiegu podróży i rozliczenia delegacji służbowych w komórce finansowo-księgowej . Koordynuje sporządzanie sprawozdań i dokumentacji w zakresie realizacji zadań kapitanatu portu, stanu zasobów wykorzystywanych w bieżącej działalności sekretariatu i przekazywania wymaganych danych w ramach współpracy do komórek organizacyjnych Urzędu lub podmiotów zewnętrznych
  • Organizuje prace porządkowe wykonywe przez pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w celu utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnych oraz utrzymania należytego ładu na terenie kapitanatu. Analizowanie zgłoszeń statków w systemie PHICS pod kątem prawidłowego wypełniania przez agentów formularzy ewidencyjnych w transporcie morskim
  • Kontroluje zgłoszenia agentów przekazywane w systemie PHICS celem prawidłowego wprowadzania danych do systemu TransmorN, oraz uzgadnia z Urzędem Statystycznym prawidłowość przekazywanych danych, ewentualne wprowadza korekt, wynikających z błędnych danych agencji, po zgłoszeniu przez Urząd Statystyczny.
  • Prowadzi statystyki jednostek i pasażerów żeglugi krajowej w celu realizacji wymogów UE - system TransmorN.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy biurowej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań.
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie wykonywanych zadań.
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w zakresie wykonywanych zadań.
  • Umiejętność współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”.
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań.
  • Wiedza w zakresie systemu zarządzani jakością.
  • Prawo jazdy kat.B
  • umiętność obsługi komputera w tym pakietu Microsoft Office( Word, Excel, Power Point)
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...