Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dzienne.
Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Praca w godzinach od 7:30 do 15:30 w dniach od poniedziałku do piątku
Wysiłek fizyczny
Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych
Zakres zadań
- Weryfikuje i przyjmuje do zasobu archiwum materiały archiwalne wytworzone w komórkach organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i podległych jednostkach organizacyjnych Policji województwa wielkopolskiego oraz Zarządu w Poznaniu Centralnego Biura Śledczego
- Prowadzi ewidencję zasobu Archiwum
- Wykonuje kwerendy archiwalne, przygotowuje zaświadczenia, uwierzytelnione odpisy i kopie z posiadanej dokumentacji archiwalnej
- Brakuje akta, których okres przechowywania minął zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt Policji
- Sprawuje nadzór nad wyznaczonymi składnicami akt
- Realizuje czynności zdawczo-odbiorcze jednostek organizacyjnych Policji województwa wielkopolskiego
- Przeprowadza szkolenia oraz udziela instruktażu dla funkcjonariuszy i pracowników Policji województwa wielkopolskiego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na zasobach archiwalnych
- Obsługa komputera
- Znajomość zasad archiwistyki
- Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Ściśle tajne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu archiwistyki
- Znajomość przepisów archiwalnych
- Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych