PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa
poszukuje kandydatów do pracy
na stanowisko:
Miejsce pracy: Warszawa;Departament Usług Dystrybucyjnych/Wydział Handlu
- Wykonywanie zadań związanych z obsługą klienta dystrybucyjnego, w szczególności obsługa zgłaszanych reklamacji i skarg.
- Monitorowanie i obsługa procesów, dotyczących reklamacji i skarg.
- Wsparcie pracowników w utrzymaniu wysokich standardów obsługi klienta.
- Współudział przy opracowaniu i opiniowaniu wdrażanych procesów i narzędzi obsługi.
- Koordynowanie działań związanych z weryfikacją zgłaszanych reklamacji, zmian i optymalizacji w obszarze obsługi klienta.
- Sporządzanie sprawozdań i raportów z zakresu zadań określonych w pkt. 1 i 2.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi klientów.
- Umiejętność komunikowania się z interesantami i pracy w zespole.
- Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
- Wykorzystywanie kwalifikacji, nabytej wiedzy i umiejętności praktycznych przy realizacji przypisanych zadań.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Szansę rozwoju zawodowego.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.