Cyfryzacja jest strategicznym zadaniem państwa. Jej sensowny rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy państwo ma po swojej stronie kompetencje cyfrowe, odpowiedni zespół ekspertów oraz spójną strategię. My jesteśmy częścią tego zaplecza.
Centralny Ośrodek Informatyki to centrum kompetencji, software house i instytucja publiczna w jednym. Jesteśmy unikalnym w skali państwa zespołem specjalistów cyfrowych. Mamy ekspertów IT, projektujemy usługi i doświadczenie użytkownika, szkolimy, prowadzimy komunikację społeczną, zarządzamy projektami i zamówieniami publicznymi. Dzięki temu możemy realizować kluczowe w państwie projekty cyfrowe od A do Z.
Realizacja zadań związanych z rozwojem projektu:
- Redagowanie pism urzędowych;
- Weryfikacja i opiniowanie dokumentów;
- Zarządzanie przepływem informacji;
- Rejestrowanie dokumentacji w systemie;
- Zarządzanie postacią elektroniczną dokumentów;
- Gromadzenie i prawidłowe przechowywanie umów;
- Pilnowanie terminów prawidłowego przekazywania dokumentacji przez komórki organizacyjne;
- Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Współpraca z pracownikami i funkcjonariuszami jednostek administracji państwowej i samorządowej w zakresie prowadzonych projektów.
- Doświadczenie w pracy przy organizacji projektów teleinformatycznych;
- Doskonała umiejętność pracy własnej oraz pracy w zespole;
- Umiejętność organizacji biura projektu;
- Umiejętność pracy z dokumentami: weryfikacja, rejestracja, dbałość o terminowość przekazywania dokumentacji;
- Umiejętność analizy i syntezy informacji;
- Łatwość argumentowania;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Znajomość przepisów prawa i zagadnień dotyczących prowadzenia projektów w obszarze teleinformatyki;
- Znajomość narzędzi wspomagających zarządzanie projektami;
- Odporność na stres;
- Odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność.
- Współpracę przy zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę na okres 6 miesięcy;
- Możliwość wzięcia udziału w dużych projektach dla administracji państwowej;
- Pakiet socjalny.