Homeglobal jest platformą świadczącą usługi biznesowe w wielu językach dla klientów na całym świecie. Obszar naszych działań obejmuje usługi w zakresie zaawansowanych rozwiązań IT, analiz biznesowych, logistyki, obsługi klientów, e-commerce, marketingu i reklamy.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do działu Obsługi i Relacji z Klientem na stanowisko:
Specjalista Zespołu ds. Obsługi i Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Rozpatrywanie reklamacji
- Identyfikacja reklamacji i zarządzanie bazą danych
- Przygotowywanie rozliczeń z klientami
- Archiwizacja dokumentacji
- Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- Dyspozycyjność 8h dziennie od poniedziałku do piątku
- Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
- Dobra znajomość programów MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dokładność, doskonała organizacja pracy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem
Oferujemy:
- Współpracę w dynamicznych, międzynarodowych strukturach
- Elastyczne godziny współpracy
- Stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach polskiej firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie.