Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik Helpdesk Katowice
Specjalista Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

Specjalista Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

relayr (Proximetry Poland Sp. z o.o.)
Katowice
praca stacjonarna
1969 dni temu

Relayr jest międzynarodową, szybko rozwijającą się firmą działającą w obszarze Internetu Rzeczy (IoT), która dostarcza oprogramowanie wspierające cyfrową rewolucję przemysłu. Proximetry Poland Sp. z o.o. jako badawczo-rozwojowy oddział relayr odpowiada za rozwój platformy IoT klasy enterprise, która bazuje na nowoczesnych technologiach i używana jest przez klientów na całym świecie.

 

Do naszego nowego zespołu pierwszej linii wsparcia poszukujemy osób, które będą świadczyć wsparcie klientom w zakresie obsługi platformy loT.

 

Dowiedz się więcej i dołącz do nas!

Specjalista Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice

 

Osoba pracująca na niniejszym stanowisku będzie realizować zadania pierwszej linii wsparcia technicznego dla systemu informatycznego dedykowanego dla rynku Internetu Rzeczy (IoT).
Kontakt z użytkownikiem odbywać się będzie w języku niemieckim z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonu. Wewnętrzny obieg informacji w firmie odbywa się w języku angielskim.

 

Do Twoich zadań będzie należało:
  • rejestracja zgłoszeń oraz zebranie od klienta informacji niezbędnych do ustalenia przyczyny problemu
  • współpraca z inżynierami wsparcia technicznego w celu zapewnienia szybkiego rozwiązania zgłoszenia
 Z Twojej strony oczekujemy:
  • dobrej znajomości języka niemieckiego, umożliwiającej swobodną komunikację
  • doświadczenia w pracy z komputerem, znajomości podstawowych zagadnień techniki komputerowej
  • dobrych zdolności komunikacyjnych i nastawienia na rozwiązanie problemów
  • gotowości do pracy zmianowej i w weekendy
  • dobrej znajomości języka angielskiego
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
  • znajomości systemu Linux

Działalność grupy relayr w Polsce prowadzona jest przez spółkę Proximetry Poland Sp. z o.o.


Prosimy o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Proximetry Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ulicy Uniwersyteckiej 20 na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.


Jeśli wyraża Pan/Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy również o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Proximetry Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ulicy Uniwersyteckiej 20 na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer technical support specialist with French

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;