- Wsparcie klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub obsługi posprzedażowej (połączenia przychodzące).
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
- Znajomość języka szwedzkiego lub holenderskiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie B2.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Lublinie.
- Umiejętność obsługi systemu Windows i MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne, otwartość w relacjach z klientami, orientacja na klienta.
- Stałe zatrudnienie na pełen etat od pierwszego dnia współpracy.
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Szkolenie przygotowujące do pracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.