Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Naszym Klientem jest jedna z wiodących, międzynarodowych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Aktualnie w związku z rozwojem poszczególnych obszarów biznesowych i klientów, poszukujemy osób na stanowiska związane ze wspieraniem działu sprzedaży.
Główne zadania na stanowisku:
- Wspieranie konsultantów w realizowaniu celów sprzedażowych,
- Kontakt z klientami w celu udzielenia im potrzebnych informacji (RFI/RFP),
- Pomoc w tworzeniu strategii sprzedażowych,
- Wsparcie Działu Sprzedaży w bieżących działaniach,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.
Praca wykonywana poprzez kontakty telefoniczne i mailowe.
- Biegła znajomość jęz. angielskiego,
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Wielozadaniowość,
- Zdolności analitycznego myślenia oraz łatwość i sprawność pisania,
- Umiejętność pracy w zespole.
- Ciekawą i stabilną pracęw międzynarodowej organizacji.
- Rozwój zawodowypoprzez pracę w międzynarodowych zespołach i udział w prestiżowych projektach międzynarodowych.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny i pakiet świadczeń, m.in.opieka medyczna, ubezpieczenie.
- Atrakcyjny program szkoleń.
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych.
- Doskonałą atmosferę pracy.