Nasz klient jest wiodącym na świecie dostawcą systemów filtracji i części zamiennych. Firma założona w 1915 roku, nieustannie obsługuje czołowe firmy w obszarze przemysłowym.
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będzie zapewniał wsparcie pracownikom pracowników sprzedaży i klientom w Polsce. Do głównych obowiązków należeć będzie wspomaganie zespołu sprzedaży przy obsłudze klienta, w tym przygotowaniu wycen i ofert. Osoba ta będzie odpowiedzialna za koordynację wewnętrzną między różnymi działami, takimi jak: inżynieria i, sprzedaż, logistyka i i finanse, a zakładami produkcyjnymi w Europie, dotyczącą wymagań klientów w zakresie realizacji zamówień lub skarg klientów. Firma oczekuje od kandydata zapewnienia właściwego i profesjonalnego przepływu informacji o produktach, zmiany produktów, kampaniach, zmianach cen itp. Osoba ta będzie również zapewniała wsparcie administracyjne dla pracowników sprzedaży i będzie działać jako back-up w czasie nieobecności zespołu obsługi klienta.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia lub techniczne)
- Min 2 lata doświadczenia zawodowego w dziale sprzedaży lub Obsługi klienta
- Świetna organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole ale również samodzielność
- Zorientowanie na potrzeby klienta
- Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego
Firma oferuje:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowych strukturach korporacji
- Szkolenie wstępne
- Prywatną opiekę medyczną
- Konkurencyjne warunki finansowe