Jesteśmy jedną z największych międzynarodowych firm konsultingowych z siecią placówek
w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. ProData Consult to:A może po prostu - sprawdź nas?
w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. ProData Consult to:
- najlepsi na rynku konsultanci IT – zupełnie poważnie i na serio
- rozwojowe projekty w każdej branży – z wyłączeniem sił zbrojnych, takie mamy zasady
- nastawienie na współpracę i spersonalizowanie usług – czyli słynna ‘skandynawska kultura pracy’
- oraz przejrzysta forma rozliczeń
Specjalista wsparcia Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: #8288
INFORMACJE O PROJEKCIE:
- Branża: ubezpieczeniowa
- Typ projektu: Service Desk / II linia wsparcia
- Lokalizacja: praca w siedzibie klienta w Warszawie (Śródmieście)
- Podróże służbowe: nie
- Możliwość pracy zdalnej: nie
- Język projektu: polski / angielski (wymagany)
- Długość projektu: przynajmniej do końca 2017 roku
- Start: ASAP
- Współpraca typu: B2B
ROLA W PROJEKCIE:
- Obsługa wniosków w SDM na II linii wsparcia.
- Kontakt z użytkownikiem odnośnie złożonego wniosku, weryfikacja poprawności.
- Przekazywanie informacji odnośnie kluczy licencyjnych.
- Obsługa procesu cyklicznych deinstalacji licencji (wskazanie na podstawie raportu licencji nieaktywnych, zlecanie deinstalacji, komunikacja z użytkownikami).
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów).
- Minimum 2 letnie doświadczenie we wsparciu Service Desk.
- Znajomość obszaru zagadnień informatycznych i licencyjnych.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne czytanie dokumentacji warunków licencyjnych.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami wspierającymi zarządzanie licencjami.
Oferujemy:
- Relacje oparte na zaufaniu i regułach fair play.
- Pracę u prestiżowego klienta z branży ubezpieczeniowej.
- Atrakcyjne wynagrodzenie w modelu B2B.
- Pakiet opieki medycznej.
- Program rekomendacji.