Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Sosnowiec
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży motoryzacyjnej
Nasz Klient zapewnia:
- Pracę w miłej, profesjonalnej atmosferze ze wsparciem zespołu
- Wysokie standardy pracy w renomowanej firmie
- Możliwość rozwoju umiejętności związanych z obsługą systemów klasy ERP i narzędzi analitycznych
- Pracę w środowisku międzynarodowym z ciągłym wykorzystywaniem znajomości języków obcych
- Rozwój w zakresie znajomości specyfiki standardowych procesów przemysłowych (MoC, PPAP)
- Kompleksowe przygotowanie do wykonywania zadań na stanowisku Koordynatora Wsparcia Procesów CRM
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (na poziomie C1-C2)lub znajomość innego języka nowożytnego na poziomie C1-C2 (preferowany język niemiecki, francuski lub włoski) i równocześnie znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
- Umiejętność pracy w systemie SAP, atutem będzie znajomość systemu CRM
- Co najmniej 2 lat doświadczenia w obszarze obsługi klienta wewnętrznego i/lub zewnętrznego (doświadczenie w obszarze wsparcia sprzedaży będzie dodatkowym atutem)
- Wykształcenie wyższe
- Doskonałe umiejętności interpersonalne
- Umiejętność komunikacji z różnymi funkcjami w organizacji
- Systematyczność, umiejętność dobrej organizacji pracy i pracy w zespole
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
- Koordynowanie procesów biznesowych obejmujących Management of Change (MOC), Production Part Approval Process (PPAP) i reklamacje jakościowe i logistyczno-transportowe za pomocą systemów CRM i SAP oraz dedykowanych narzędzi
- Współpracę z działem sprzedaży, logistyki, łańcucha dostaw, księgowości oraz produkcji w celu konsolidacji wymaganych informacji i/lub ich przekazania do odpowiedniej jednostki dla potrzeb realizacji danego zadania
- Monitorowanie otwartych zadań, wspieranie działu sprzedaży w celu ich finalizacji
- Prowadzenie szkoleń z zakresu PPAP i reklamacji jakościowych oraz logistyczno-transportowych