- Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat.
- Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych.
- Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami.
- Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika.
- Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
- Wykształcenie wyższe.
- Znajomość języka gruzińskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B2.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze reklamacji i skarg.
- Dobra znajomość Windows i MS Office.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
- Prace w komfortowym biurze w centrum Katowic.
- Pakiet korzyści, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
- Szkolenia przygotowujące do roli.
- Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, darmowe kursy online, bezpłatne lekcje językowe.
- Program finansowych bonusów za polecanie pracowników.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.