Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek do pracy na stanowisku:
Specjalista w Zespole Rzecznika Klienta
Miejsce pracy: Katowice
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- Terminowe i należyte rozpatrywanie kierowanych do Rzecznika Klienta odwołań Klientów od stanowiska Banku przekazanego w odpowiedziach udzielonych na skargi i reklamacje (zgodnie z zasadami Ustawy o Rozpatrywaniu Reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym oraz wewnętrznymi wytycznymi Banku);
- Procedowanie skarg o charakterze „szczególnym” wymagających udziału Rzecznika Klienta;
- Współpracę z innymi komórkami Banku w celu uzyskania wyjaśnień/opinii/decyzji dotyczących rozpatrywanych skarg i reklamacji;
- Analizę kluczowych przyczyn powstawania reklamacji w Banku;
- Analizę reklamacji Klientów pod kątem możliwości udoskonalania wewnętrznych procesów obsługowych Banku;
- Przygotowanie rekomendacji naprawczych dla procesów/procedur/produktów mających na celu zapobieganie kolejnym reklamacjom Klientów oraz poprawę jakości obsługi;
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego;
- Doświadczenia pracy w bankowości, w sprzedaży produktów lub na stanowiskach back office;
- Znajomości produktów bankowych;
- Biegłej obsługi komputera;
- Praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
- Dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, umiejętności poprawnego i przejrzystego formułowania pism.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w ramach zastępstwa na okres roku z możliwością przedłużenia;
- Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
- Samodzielne stanowisko pracy.
z dopiskiem: ZRK/KAT/07/2017 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.