- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników;
- Obsługa umów cywilnoprawnych;
- Aktualizacją danych pracowniczych w wymaganych bazach danych;
- Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników;
- Administrowanie benefitami pracowniczymi;
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku;
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata;
- Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych;
- Mile widziane doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń i sporządzaniu listy płac;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
- Praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS (znajomość programu Płatnik), US, PFRON;
- Samodzielność, rzetelność oraz doskonała organizacja pracy;
- Komunikatywność, odporność na stres;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- Dobrą atmosferę;
- Zatrudnienie na umowę o pracę;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Karta Multisport;
- Opieka medyczna.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.