Dyrektor Generalny Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Pełen adres miejsca wykonywania pracy:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa
Ul. Wronia 53
- analiza i opiniowanie wniosków Oddziałów dotyczących korekt finansowych dla zadań inwestycyjnych na istniejącej sieci drogowej, aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych dla tych zadań oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie,
- analiza i weryfikacja monitoringu zadań inwestycyjnych na istniejącej sieci,
- opracowywanie i aktualizacja bieżących i długoterminowych planów związanych z realizacją zadań inwestycyjnych na sieci dróg krajowych, w tym planu KFD dla zadań na istniejącej sieci,
- gromadzenie, kontrola, weryfikacja i sprawdzanie informacji o realizacji planu wydatków majątkowych i bieżących GDDKiA otrzymanych z Oddziałów i komórek Centrali GDDKiA,
- kompletowanie, przetwarzanie, analiza informacji otrzymanych z Oddziałów i komórek Centrali GDDKiA, a następnie opracowywanie kompleksowe sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z wykonania planu wydatków majątkowych i bieżących GDDKiA,
- przygotowywanie różnorodnych zestawień i prezentacji niezbędnych przy procesie monitoringu.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca pod presją czasu;
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,
- niszczarka dokumentów;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;
- praca na IV piętrze;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- budynek wyposażony w windy;
- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo
z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.
Pracownikom oferujemy:
-
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
-
trzynaste wynagrodzenie,
-
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
-
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
-
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
-
dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
-
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- rok doświadczenia zawodowego,
- znajomość problematyki związanej ze sprawozdawczością w zakresie planowania, finansowania i realizacji inwestycji,
- znajomość procesu inwestycyjnego (przygotowanie i realizacja inwestycji),
- znajomość zagadnień związanych z ustawą o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym,
- znajomość ustawy o drogach publicznych,
- znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji
w zakresie dróg krajowych, - umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel w stopniu zaawansowanym) oraz tworzenia prezentacji komputerowych w Power Point,
- Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe ekonomiczno-finansowe lub techniczne lub w zakresie administracji publicznej lub zarządzania;
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze drogownictwa lub w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Informacja o metodach naboru:
- przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej,
- przeprowadzenie ćwiczeń na komputerze ze znajomości Excela oraz Power Pointa,
- w przypadku dużej liczby kandydatów przeprowadzenie testu wiedzy.
Termin składania dokumentów:
25.02.2019
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Rozwoju Zawodowego
00-874 Warszawa
ul. Wronia 53 (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DBP 1)
Inne informacje:
Informacja o metodach naboru:
- analiza formalna dokumentów,
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.