Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
specjalista
w Wydziale Zrównoważonej Mobilności
- stanowisko ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją inwestycji, płatności, dokumentów finansowo-księgowych (w tym planów rzeczowo-finansowych i harmonogramów),
- przygotowywanie zamówień publicznych, umów, aneksów,
- przygotowywanie pism, dokumentów i analiz związanych z realizacją inwestycji,
- zarządzanie budżetem projektów,
- prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
- współpraca z wydziałem Prawnym i Zamówień Publicznych oraz wydziałem finansowo-księgowym,
Wymagania konieczne:
- wykształcenie; wyższe o profilu: ekonomia, administracja,
- minimum 2 lata stażu pracy,
- obywatelstwo polskie,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- znajomość przepisów: Prawo Zamówień Publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- ustawy Prawo Budowlane i rozporządzeń wykonawczych,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność,
- za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość podstawowych zagadnień z obszaru finansów publicznych (zarządzanie budżetem wydziału,
- przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych itp.),
- umiejętność pracy z ludźmi, zespołami technicznymi i pod presją czasu,
- znajomość zagadnień związanych z budową infrastruktury drogowej,
- prawo jazdy kat. B.
Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy,
- prowadzenie pojazdu służbowego,
- praca w biurze (piętro III, winda przystosowana dla wózków inwalidzkich),
- jazda rowerem po mieście.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t)