Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko
Specjalista w Wydziale Zarządzania Zasobami Administracyjnymi Departamentu Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DA/WA/S/2/17
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Przyjmowanie do archiwum zakładowego z poszczególnych jednostek organizacyjnych Spółki, prawidłowo opracowanej dokumentacji spraw zakończonych i materiałów archiwalnych;
- Utrzymywanie stałej współpracy z jednostkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją;
- Sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego wraz z zestawieniem ilościowym zasobu archiwum z podziałem na kategorie archiwalne;
- Współpraca przy modyfikacji przepisów kancelaryjno-archiwalnych;
- Prowadzenie dziennika ewidencji korespondencji, współpraca w przygotowywaniu korespondencji tworzonej przez pracowników Departamentu;
- Prowadzenie rejestrów i sporządzanie pism, raportów, zestawień i prezentacji;
- Organizacja zewnętrznych i wewnętrznych spotkań służbowych kierujących Departamentem;
- Pełnienie funkcji asystenckich wpierających kierujących Departamentem;
- Udział w zbieraniu, opracowywaniu i przygotowywaniu danych (w tym danych finansowych
i operacyjnych) dla potrzeb analiz wykonywanych przez Departament; - Wsparcie przygotowywania materiałów informacyjnych, szkoleniowych, raportów, zestawień, itp. przygotowywanych przez Departament lub z udziałem Departamentu;
- Rejestrowanie i oznaczanie pieczęcią kancelaryjną spraw wpływających do Spółki zgodnie
z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną PSE S.A.; - Sprawowanie nadzoru nad obiegiem korespondencji w zakresie przewidzianym w Instrukcji Kancelaryjnej.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego;
- Co najmniej 2 letniego doświadczenia w realizacji zadań o podobnym charakterze;
- Rzetelności; dokładności i dyspozycyjności;
- Fachowości i profesjonalizmu w działaniach;
- Biegłej znajomości programów pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu A1.