Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
stanowisko ds. administracyjno-biurowych
- prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa SIGNUM.
- sporządzanie projektów pism, odpowiedzi, upoważnień, pełnomocnictw, wykazów, zestawień itp.
- obsługa kancelaryjno-biurowa, udzielanie w zakresie swoich zadań odpowiedzi oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi ZDM oraz podmiotami i organami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych spraw.
- wspieranie bieżącej pracy komórki merytorycznej, zapewnienie zaopatrzenia i obsługi administracyjno - gospodarczej.
- przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie działalności wydziału na podstawie Regulaminu Zamówień publicznych ZDM i Pzp
- przygotowywanie dokumentacji i sporządzanie umów w postępowaniach przetargowych w porozumieniu z
- działem prawnym
- nadzór nad realizacją postępowań w zakresie zamówień publicznych
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w szczególności: kontrolowanie zgodności każdego
- wykonanego działania z obowiązującymi aktami prawa (zarówno ogólnie obowiązującego, jak i z aktami
- prawa wewnętrznego); ujawnianie: niegospodarnego, niecelowego, nierzetelnego, niesumiennego,
- nieterminowego działania, marnotrawstwa majątku ZDM oraz ewentualnych nadużyć.
- wykształcenie: średnie o profilu ekonomiczno- administracyjnym lub wyższe o specjalności prawo, administracja, ekonomia, finanse, zarządzanie lub pokrewne
- minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim, minimum 2 lata stażu przy wykształceniu wyższym
- minimum 1 rok stażu pracy w administracji publicznej
- prawo jazdy kat. B
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office 365
- mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z przygotowywaniem postępowań o zamówienie publiczne
- znajomość aktualnych przepisów w zakresie zamówień publicznych, KPA
- umiejętność obsługi platformy e-zamówienia, SIGNUM
- zdolność analitycznego myślenia,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, odporność na stres, gotowość do doskonalenia zawodowego, dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy
- prowadzenie pojazdu służbowego
- praca w biurze (wysoki parter, budynek nie przystosowany do wózków inwalidzkich)
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie* - podpisany odręcznie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany staż pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu z aktualnego miejsca pracy potwierdzające ww. wymagania stażowe)
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,*
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień i umiejętności przydatnych na danym stanowisku
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz.U. 2019 r. poz. 1282 j.t ze zm.)
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).
1. Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
2. Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) będą przetwarzane w oparciu
o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako „RODO”).
2. Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych:
- upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5. Okres przechowywania danych
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2016.902 tj. ze zm.) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Zasady gromadzenia danych
- Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana.
7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
- prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
- prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do bycia zapomnianym”);
- prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
- prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
- prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
8. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD).
Telefon kontaktowy do IOD:tel. 22 55 89 333
9. Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %
Zarząd Dróg Miejskich
Wydział Spraw Pracowniczych
i Płacowych
ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa
tel. 22 5589160
z dopiskiem na kopercie:
33/2022 - specjalista w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska
stanowisko ds. drogowych obiektów inżynierskich
* Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl