Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami biznesowymi z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, Przyjmowanie i weryfikacja zamówień; Odpowiadania na zapytania klientów dotyczące etapu realizacji zamówienia czy składanych reklamacji; Współpraca z innymi działami firmy celem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym: przygotowywanie projektów aktów prawnych; analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Wrocław
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1180 dni temu
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku we Wrocławiu
zatrudni osobę na stanowisko
Specjalista w Sekretariacie Dyrektora
Miejsce pracy: Wrocław
Podstawowe zadania, jakie będą należały do nowo zatrudnionego Pracownika to:
bieżąca obsługa sekretariatu Dyrekcji DCTK, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z DCTK,
zapewnienie terminowego obiegu dokumentów, zgodnie z procedurami i dekretacją,
telefoniczna obsługa połączeń i obsługa poczty elektronicznej,
pełnienie funkcji asystenckich dla Dyrekcji, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa spotkań i konferencji,
sporządzanie projektów pism, w tym pism w języku angielskim,
przygotowywanie prezentacji, zestawień i analiz, także w języku angielskim.
Wymagania stawiane przez Pracodawcę:
wykształcenie wyższe,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – będzie weryfikowana w trakcie rekrutacji,
umiejętność redagowania pism urzędowych,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
komunikatywność.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, godziny pracy 7:30 – 15:05,
możliwość podnoszenia kwalifikacji i szkoleń,
pracę w przyjaznej atmosferze w rozwijającej się jednostce.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami biznesowymi z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, Przyjmowanie i weryfikacja zamówień; Odpowiadania na zapytania klientów dotyczące etapu realizacji zamówienia czy składanych reklamacji; Współpraca z innymi działami firmy celem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym: przygotowywanie projektów aktów prawnych; analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...