specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 900 - 6 850 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
Wrocław
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
1228 dni temu
Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku we Wrocławiu
zatrudni osobę na stanowisko
Specjalista w Sekretariacie Dyrektora
Miejsce pracy: Wrocław
Podstawowe zadania, jakie będą należały do nowo zatrudnionego Pracownika to:
bieżąca obsługa sekretariatu Dyrekcji DCTK, zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną,
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z DCTK,
zapewnienie terminowego obiegu dokumentów, zgodnie z procedurami i dekretacją,
telefoniczna obsługa połączeń i obsługa poczty elektronicznej,
pełnienie funkcji asystenckich dla Dyrekcji, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa spotkań i konferencji,
sporządzanie projektów pism, w tym pism w języku angielskim,
przygotowywanie prezentacji, zestawień i analiz, także w języku angielskim.
Wymagania stawiane przez Pracodawcę:
wykształcenie wyższe,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – będzie weryfikowana w trakcie rekrutacji,
umiejętność redagowania pism urzędowych,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,
odpowiedzialność za powierzone zadania,
komunikatywność.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, godziny pracy 7:30 – 15:05,
możliwość podnoszenia kwalifikacji i szkoleń,
pracę w przyjaznej atmosferze w rozwijającej się jednostce.
specjalista mid / junior / asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat 4 900 - 6 850 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko pracownika obsługi biurowej w naszej firmie budowlanej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne i organizacyjne w naszym biurze, a także współpracę z zespołem projektowym. Zakres obowiązków Obsługa...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
6 dni
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem środków trwałych. Zakres obowiązków: prowadzenie na bieżąco ewidencji i oznaczeń składników majątkowych, prowadzenie spraw związanych z...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...