Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydatów na stanowisko:
Specjalista w Sekcji Zarządzania Środowiskiem Pracy
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: BW/BH/SZŚP/S/11/18
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Wypełnianie obowiązków określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Planowanie i realizowanie kontroli przestrzegania przepisów bhp i ppoż. na terenie obiektów PSE SA;
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp i ochrony ppoż. pracowników Spółki;
- Współudział w realizacji szkoleń/ćwiczeń zewnętrznych ochrony ppoż. (PSP, OSP oraz innych podmiotów zewnętrznych);
- Opiniowanie dokumentacji projektowej, instrukcji stanowiskowych, bezpiecznych technologii prac;;
- Udział w pracach komisji odbioru nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników;
- Udział w komisjach dotyczących ustalania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy jak również w drodze do pracy lub z pracy oraz badania przyczyn i okoliczności pożarów;
- Prowadzenie oraz utrzymywanie rejestrów oraz statystyk związanych z monitorowaniem środowiska pracy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub pokrewne (studia podyplomowe na kierunku bezpieczeństwo i higiena pracy);
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bhp;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego (słownictwa branżowego, w tym HSE);
- Szkolenie z zakresu inspektora ochrony przeciwpożarowej;
- Mile widziane uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru E i D urządzeń i instalacji elektroenergetycznych Grupa I bez ograniczeń napięcia;
- Mile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego z zakresu PN-N 18001 lub ISO 45001;
- Mile widziane NEBOSH IGC / Construction;
- Dobre umiejętności komunikacyjne, pracy zespołowej i wyznaczania priorytetów;
- Gotowość do wyjazdów służbowych.