Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. poszukują kandydatów na stanowisko
Specjalista w Sekcji Koordynacji Terenowej Eksploatacji
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: BP/DE/KTE/S/06/17
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Dbanie o ważność badań sprzętu BHP na obiektach podległych;
- Współpraca przy opracowywaniu, optymalizowanie i koordynowanie miesięcznych oraz tygodniowych planów prac eksploatacyjnych i remontowych realizowanych na obiektach w skojarzeniu z planami wyłączeń oraz zadaniami inwestycyjnymi;
- Koordynowanie obciążenia ZES pod kątem efektywnej realizacji planu wykonawstwa własnego ZES, dysponowanie zasobami ZES pomiędzy przypisanymi obszarami działalności w celu optymalizacji realizacji prac;
- Koordynacja budowy kompetencji ZES w ramach Programu Rozwoju Służb Eksploatacji;
- Sporządzanie i koordynacja realizacji planu kontroli obiektów oraz realizowanych prac eksploatacyjnych, remontowych i modernizacyjnych;
- Koordynacja oraz nadzór nad postępowaniem w zakresie nadawania i aktualizacji upoważnień pracownikom obszaru terenowych Usług Sieciowych w zakresie: realizacji czynności łączeniowych, pełnienia funkcji poleceniodawcy, koordynującego i dopuszczającego, realizacji prac eksploatacyjnych, samodzielnego przebywania na terenie ruchu elektrycznego oraz wstępu na teren stacji;
- Przygotowywanie podsumowań zaangażowania ZES na potrzeby rozliczeń zleceń pracy;
- Prowadzenie bazy wyposażenia ZES, optymalizacja wykorzystania sprzętu, narzędzi oraz aparatury pomiarowej, w tym sprzętu BHP;
- Obsługa Systemu Asset Management w obszarach: planowania i rozliczeń prac eksploatacyjnych rejestracji i archiwizacji dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej;
- Kontrola poprawności sporządzania grafików pracy ZES oraz ich realizacji;
- Współpraca przy sporządzaniu planu utrzymania technicznego majątku sieciowego, w tym w zakresie weryfikacji planów przygotowywanych przez ZES oraz zgłaszania zabiegów do Systemu AM;
- Kontrola prawidłowości realizacji zadań ZES zgodnie z regulaminami oraz instrukcjami stanowiskowymi dotyczącymi organizacji i funkcjonowania ZES;
- Współpraca z Wydziałem Zarządzania Majątkiem Sieciowym w zakresie opracowania Planu Zamówień PSE S.A;
- Współpraca z innymi komórkami w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia;
- Monitorowanie i raportowanie w zakresie stanu realizacji zaleceń wynikających z zatwierdzonych protokołów Komisji Badania Zakłócenia i Kart Zakłóceń;
- Nadzór na prowadzeniem Książek Obiektów Budowlanych zlokalizowanych na obszarze stacji elektroenergetycznych;
- Uczestnictwo w ocenie stanu technicznego majątku sieciowego.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne kierunek elektrotechnika;
- Ważnego świadectwa kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń energetycznych bez ograniczeń napięcia dla urządzeń Gr.1 w zakresie urządzeń stacji NN;
- Wiedzy specjalistycznej w zakresie:
- zasad eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych SN,WN i NN, potrzeb własnych AC i DC, urządzeń wspomagających,
- zasad działania i sposobu obsługi EAZ, SSiN, SOT,
- zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych,
- Dwuletniego doświadczenia w obszarze eksploatacji;
- Biegłej umiejętności obsługi komputera, (MS Office);
- Prawa jazdy kat. B;
- Umiejętności analitycznego myślenia;
- Systematyczności, rzetelności, komunikatywności.