Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko:
Specjalista w Sekcji Identyfikacji i Zarządzania Dostawcami
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: DU/SIZD/S/07/17
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Realizacja zadań w ramach funkcjonowania centralnego Systemu Kwalifikowania Wykonawców;
- Realizacja zadań w procesie oceny Wykonawców;
- Monitorowanie realizowanych umów oraz opracowywanie statystyk dotyczących jakości nabytych dóbr i usług;
- Monitorowanie rynku oraz prekwalifikacja potencjalnych dostawców towarów i wykonawców usług;
- Ocena współpracy z Wykonawcami, tworzenie w oparciu o historię współpracy oraz analizę danych dostępnych ze źródeł zewnętrznych rankingów i scoringów dostawców na potrzeby wewnętrzne;
- Współpraca przy weryfikacji wiarygodności biznesowej obecnych i potencjalnych kontrahentów;
- Współpraca z podmiotami sektora energetycznego w zakresie wymiany doświadczeń i podejmowania wspólnych inicjatyw;
- Dokonywanie przeglądów rynku, wyszukiwanie nowych rozwiązań technicznych i potencjalnych dostawców towarów oraz wykonawców usług, a także utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami;
- Współpraca w ramach projektów badawczo-rozwojowych w celu pozyskania nowych asortymentów dóbr.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (kierunki: prawo, ekonomia, logistyka itp.);
- Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w obszarze udzielania zamówień;
- Doświadczenie w branży energetyka, elektrotechnika będzie dodatkowym atutem;
- Bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Ukierunkowanie na potrzeby klienta wewnętrznego;
- Znajomość języka angielskiego min. B2;
- Bardzo dobra znajomość MS Office;
- Dyspozycyjność, wysoka skuteczność działania, dokładność, profesjonalizm, zaangażowanie, odporność na stres;
- Umiejętność planowania i organizacji pracy;
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.