Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej i internetowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii.
W związku ze stałym rozwojem naszych struktur sprzedażowych poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi przypisanych Klientów,
-
przyjmowanie zgłoszeń zakładanych w aplikacji reklamacyjnej,
-
rejestracja reklamacji w aplikacjach serwisów gwarancyjnych,
-
zlecanie kurierom odbioru reklamowanego towaru,
-
podejmowanie decyzji co do trybu i kontynuacji reklamacji,
-
sprawdzenie poprawności i kompletności zapisów w zgłoszeniu reklamacyjnym,
-
wydawanie dyspozycji dotyczącej naprawy,
-
kontrolowanie terminów realizacji kolejnych etapów reklamacji,
-
zakończenie reklamacji z Klientem końcowym lub wewnętrznym,
-
kontakty z Klientami,
-
kontakty z serwisami.
Od Kandydatów oczekujemy:
-
wykształcenia min. średniego,
-
dobrej znajomości obsługi komputera,
-
doświadczenia w kontaktach z Klientem,
-
znajomości standardów obsługi Klienta,
-
umiejętności inicjowania i prowadzenia rozmowy,
-
umiejętności negocjacyjnych,
-
mile widziana znajomość branży i zasad funkcjonowania serwisów,
-
mile widziane doświadczenie w serwisie napraw i/lub Help Desk.
Wybranym Kandydatom oferujemy:
-
pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie,
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia i dodatkowe benefity,
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
możliwość rozwoju i awansu.