Warszawski Uniwersytet Medyczny
poszukuje Kandydatki/a na stanowisko
Specjalista w Dziale Nieruchomości
Nr ref.: ABP/1210-44/2023
Główne zadania:
- badanie stanu geodezyjno–prawnego nieruchomości,
- realizacja zadań związanych z gospodarką zasobami nieruchomości Uczelni (podziały/scalenia, wyceny, ustanawianie służebności, obrót nieruchomościami, itp.),
- współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi w zakresie wycen nieruchomości, a także współdziałanie z urzędami administracji państwowej i organami samorządu terytorialnego, służbą geodezyjną i kartograficzną, biurami notarialnymi i sądami w zakresie pozyskiwania i aktualizacji dokumentacji, regulacji stanu prawnego nieruchomości,
- współpraca z innymi jednostkami Uczelni, jednostkami podległymi i innymi podmiotami w zakresie pozyskiwania dokumentacji technicznej i prawnej i aktualizacja dokumentacji Uczelni,
- realizacja zadań związanych z przygotowywaniem danych i tworzeniem analiz oraz raportów (na wewnętrzny użytek) dot. rynku nieruchomości, optymalizacji sposobu wykorzystania nieruchomości,
- współpraca przy realizacji zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Uczelni nie wykorzystywanych do celów statutowych (najem i dzierżawa nieruchomości),
- przygotowywanie projektów umów, pism, wniosków itp. – w zakresie realizowanych zadań.
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe z zakresu geodezji, gospodarki przestrzennej, zarządzania w zakresie gospodarki nieruchomościami, prawa lub administracji
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej dwuletnie w obszarze specjalizacji stanowiska,
- praktyczna znajomość podstawowych regulacji prawnych dot. nieruchomości (Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, prawo budowlane, ustawa o księgach wieczystych i hipotece itp.)
- znajomość zasad obrotu nieruchomościami, rynku nieruchomości oraz umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej
Kwalifikacje mile widziane:
- posiadanie kierunkowego wykształcenia z zakresu rynku nieruchomości – np. studia, podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami, obrotu nieruchomościami, szacowania nieruchomości itp.,
- praktyczna znajomość procedur związanych z podziałami i wyceną nieruchomości, miejską gospodarka planistyczną, realizacją wniosków przez Sąd Wieczystoksięgowy, Wydział Geodezji, itp.,
- praktyczna umiejętność efektywnego pozyskiwania dokumentów wydawanych przez Wydział Geodezji, Biuro Planowana Przestrzennego, Sąd Wieczystoksięgowy, Konserwatora Zabytków, itp.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na prestiżowej warszawskiej uczelni medycznej;
- elastyczny czas pracy;
- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w środowisku akademickim;
- bogaty pakiet socjalny, m.in.: dofinansowanie do wakacji oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracownika i dzieci;
- dostęp do nowoczesnego centrum sportowo-rehabilitacyjnego;
- systemy premiowe i trzynastą pensję;
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.