Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. marketingu

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jeśli chcesz rozwijać się w branży wydawniczej, potrafisz skuteczne wdrażać strategie marketingowe i chcesz współpracować z zespołem zaangażowanych profesjonalistów, ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy nasze Wydawnictwo oraz wspierajmy rozwój nauki poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu Digital

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz analizowanie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi; Monitorowanie skuteczności działań marketingowych,...
  • Performance Marketing Specialist

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 dni
    Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce, tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta...
  • Digital Marketing Specialist

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social Media oraz Marketing Automation w...
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kreacja i realizacja strategii digitalowej podległych kategorii. Tworzenie i egzekucja planu rocznego, rozliczanie finansowe, raportowanie, ewaluacja. Bieżąca optymalizacja narzędzi Google Ads, Meta, Search, PLA, Performance Max, Youtube, Social Media, Marketing Automation pod kątem...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Marketingu Warszawa
Specjalista w dziale marketingu / promocji, sprzedaży i obsługi widowni

Specjalista w dziale marketingu / promocji, sprzedaży i obsługi widowni

WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
423 dni temu
Specjalista w dziale marketingu / promocji, sprzedaży i obsługi widowni
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • przygotowywanie koncepcji i koordynacja realizacji działań marketingowych i promocyjnych, w tym działań niestandardowych ( od pomysłu, przez realizację),
  • przygotowywanie i koordynacja procesu realizacji materiałów promocyjnych oraz informacyjnych o repertuarze Opery Kameralnej
  • wysyłanie repertuaru oraz zapowiedzi Opery do lokalnych i ogólnopolskich mediów
  • pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi
  • poszukiwanie nowych kanałów komunikacji z widzem
  • współtworzenie spójnej koncepcji promocyjnych i informacyjnych materiałów audiowizualnych o repertuarze Opery
  • ścisła współpraca z Inspektorem Orkiestry, Kierownikiem Zespołu Wokalnego
  • współpraca z działem Organizacji Pracy Artystycznej
  • poszukiwanie nowych sposobów komunikacji z widzem
  • ścisła współpraca z Biurem Obsługi Widzów
  • analiza efektów podejmowanych działań marketingowych
Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe –preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, reklama
  • wykształcenie muzyczne podstawowe
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu, kreatywność
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu
  • skuteczność w działaniu, komunikatywność
  • wysoka kultura osobista, sumienność i
  • odpowiedzialność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • dyspozycyjność również w weekendy
  • znajomość rynku teatralnego
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • narzędzia niezbędne do pracy,
  • dopłaty do wypoczynku pracownika i jego rodziny,
  • świadczenia świąteczne dwa razy w roku,
  • możliwość poszerzenia kwalifikacji i dalszego rozwoju.
W aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli:

W aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
 

Poznaj

WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA

Opera została założona w 1961 roku. Pierwszą premierą sceniczną tego zespołu była La serva padrona G.B. Pergolesiego, wykonana 12 września 1961 r. Repertuar Warszawskiej Opery Kameralnej cechuje ogromna różnorodność muzycznych stylów i form prezentowanych dzieł: od średniowiecznych misteriów, poprzez opery wczesnego i późnego baroku, opery klasyczne, opery Rossiniego, Donizettiego, po sceniczne dzieła współczesne, spośród których kilka powstało na zamówienie Warszawskiej Opery Kameralnej. Artyści Opery wykonują również muzykę kameralną, oratoryjną i symfoniczną różnych epok. Od 15 października 1986 roku Warszawska Opera Kameralna występuje we własnym teatrze mieszczącym się w zabytkowym budynku z 1775 roku przy al. Solidarności 76b. Siedziba Opery, o kameralnym wnętrzu z doskonałą akustyką, wpisana jest do rejestru zabytków Warszawy. Druga scena – Basen Artystyczny Warszawskiej Opery Kameralnej – została otwarta w styczniu 2019 roku. Ta niezobowiązująca przestrzeń, dzięki swojej historycznej funkcji pozwala na realizację oryginalnych przedstawień z zaskakującą scenografią.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. marketingu

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Dewajtis 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jeśli chcesz rozwijać się w branży wydawniczej, potrafisz skuteczne wdrażać strategie marketingowe i chcesz współpracować z zespołem zaangażowanych profesjonalistów, ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy nasze Wydawnictwo oraz wspierajmy rozwój nauki poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów,...
  • Specjalista ds. Marketingu

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
    Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
  • Specjalista ds. Marketingu Digital

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz analizowanie...
  • Specjalista ds. marketingu

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi; Monitorowanie skuteczności działań marketingowych,...
  • Performance Marketing Specialist

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    4 dni
    Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce, tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta...
  • Digital Marketing Specialist

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opracowywanie i wdrażanie strategii digital marketingu dla wybranych kategorii. Tworzenie rocznych planów działań, zarządzanie budżetem, raportowanie i ocena efektywności. Optymalizacja kampanii w Google Ads, Meta, SEO, PLA, Performance Max, YouTube, Social Media oraz Marketing Automation w...
  • Starszy specjalista ds. digital marketingu

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kreacja i realizacja strategii digitalowej podległych kategorii. Tworzenie i egzekucja planu rocznego, rozliczanie finansowe, raportowanie, ewaluacja. Bieżąca optymalizacja narzędzi Google Ads, Meta, Search, PLA, Performance Max, Youtube, Social Media, Marketing Automation pod kątem...