Specjalista w dziale marketingu / promocji, sprzedaży i obsługi widowni
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- przygotowywanie koncepcji i koordynacja realizacji działań marketingowych i promocyjnych, w tym działań niestandardowych ( od pomysłu, przez realizację),
- przygotowywanie i koordynacja procesu realizacji materiałów promocyjnych oraz informacyjnych o repertuarze Opery Kameralnej
- wysyłanie repertuaru oraz zapowiedzi Opery do lokalnych i ogólnopolskich mediów
- pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi
- poszukiwanie nowych kanałów komunikacji z widzem
- współtworzenie spójnej koncepcji promocyjnych i informacyjnych materiałów audiowizualnych o repertuarze Opery
- ścisła współpraca z Inspektorem Orkiestry, Kierownikiem Zespołu Wokalnego
- współpraca z działem Organizacji Pracy Artystycznej
- poszukiwanie nowych sposobów komunikacji z widzem
- ścisła współpraca z Biurem Obsługi Widzów
- analiza efektów podejmowanych działań marketingowych
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe –preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, reklama
- wykształcenie muzyczne podstawowe
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- samodzielność i inicjatywa w działaniu, kreatywność
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu
- skuteczność w działaniu, komunikatywność
- wysoka kultura osobista, sumienność i
- odpowiedzialność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- dyspozycyjność również w weekendy
- znajomość rynku teatralnego
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- dopłaty do wypoczynku pracownika i jego rodziny,
- świadczenia świąteczne dwa razy w roku,
- możliwość poszerzenia kwalifikacji i dalszego rozwoju.