- masz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu, zarządzaniu i optymalizacji kampanii i profili w Social Media,
- dobrze znasz platformy reklamowe Social Media,
- znasz narzędzia do tworzenia i obróbki grafiki min. Canva,
- posiadasz umiejętności analizy danych i biegłego wyciągania wniosków optymalizacyjnych pod kątem zwiększania efektywności prowadzonych kampanii,
- potrafisz dobrze organizować swój czas pracy,
- jesteś komunikatywny, sumienny oraz kreatywny w działaniu,
- komunikujesz się w języku angielskim,
- masz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
- odpowiadasz za przygotowanie contentu na fanpage na potrzeby komunikacji ongoingowej oraz kampanijnej - Facebook,
- tworzysz harmonogramy na podstawie ogólnego planu komunikacji z uwzględnieniem microsezonów oraz działań i eventów lokalnych,
- wspierasz merytorycznie osoby zarządzające lokalnymi fanpage (cykliczne szkolenia),
- odpowiadasz za customer service w obszarze odpowiedzi na zgłoszenia i reagowanie w sytuacjach kryzysowych, przygotowujesz best practise dla sklepów w tym zakresie,
- odpowiadasz za monitorowanie i raportowanie prowadzonych działań,
- prowadzisz nadzór nad organizowanymi lokalnie konkursami oraz dbasz o kwestie prawne w tym obszarze.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce niemal 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.